Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه هماهنگی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرار است مبلغی به عنوان ورودی این رقابت ها به حساب فدراسیون واریز شود که این مهم در حال انجام است. همچنین در بحث اسکان تیم ها داخلی و خارجی و همچنین رفت و آمد ورزشکاران از محل اقامت تا سالن و برعکس نیز مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که باید در تمام زمینه ها تقسیم کار صورت گیرد، افزود: همچمین از آقای رحیمی، مدیرکل صدا و سیما خوزستان خواسته شود که پخش تلویزیونی این رقابت ها به صورت کامل انجام شود. همچنین در بحث امنیت مسابقات نیز جلسه شورای تامین با حضور مسئولان شهرستان های اندیمشک و دزفول برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همکاری ها نزدیک تر شود، چرا که قرار است میزبان تیم های خارجی نیز باشیم.

استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات صورت گرفته است و رقابت ها در سالن سرپوشیده شهید سروندی که یکی از بهترین سالن های کشور است، برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاش این است که مسابقات با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود، به صورتی که در شأن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خوزستان باشد. اندیمشک نیز یکی از شهرهایی است که در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارد و زبانزد است و مطمئنا استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت می گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم

سرمربی منچستریونایتد با وجود انتقاد از شاگردانش از پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی برابر  شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلدیونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آنها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین لیگ جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

به نوشته BBC، اریک تن ‌اخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین نکته مثبت این بازی اینکه نشان دادیم که توانایی بازگشت داریم. ما دو بار از حریف خود عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و هر دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: نکته منفی هم اینکه به حریف خود اجازه دادیم که به‌راحتی دروازه ما را باز کند و دو بار پیش افتد و این قابل قبول نیست. نباید اجازه داد که تیم در چنین شرایطی قرار گیرد. باید از این بازی‌ها درس گرفت و تلاش کرد که دیگر شاهد تکرار آن نشد با این حال باید بگویم که از کسب پیروزی خوشحالیم. ما نیاز به این پیروزی داشتیم.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ ترس و استرسی در شاگردانش دید، گفت: به هیچ وجه. ما بسیار آرام بودیم. تیم ما فرصت‌های زیادی را خلق کرد و برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشتیم. کاسیمیرو در این بازی با آنکه در قلب خط دفاعی بازی کرد اما نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی