Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بررسی جزئیات و روش های فروش و همچنین رعایت حق تقدم طی روزهای آینده شرایط فروش فوری خودروهای گروه سایپا اعلام خواهد شد.

به گزارش عصر ایران گروه خودروسازی سایپا با توجه به اعلام مدیرعامل این گروه خودروسازی در برنامه گفتگوی ویژه خبری مبنی بر انجام فروش فوری محصولات سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد: " با بررسی جزئیات و روش های فروش و همچنین رعایت حق تقدم طی روزهای آینده شرایط فروش فوری خودروهای گروه سایپا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

براساس این گزارش، فروش فوری محصولات گروه سایپا، با استناد به مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص فروش 20 درصدی محصولات به صورت نقدی و فوری به منظور تنظیم قیمت بازار و اختصاص 80 درصدی تولیدات این گروه خودروسازی به معوقات واگذاری خودروها، انجام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا پراید فروش فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)