Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: صدا و سیما می تواند نقش بسزایی را توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان همدان ایفا کند.

وی با اشاره به رشد روز افزون نقش رسانه ها در توسعه ورزش در عصر حاضر، عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان همدان نیازمند کمک و همیاری دستگاه ها و ارگان هایی همچون صدا و سیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: نگاه مسئولین صدا و سیما به حوزه ورزش و جوانان تغییر کرده و این موضوع را می توان در نوع پوشش رویدادها و فعالیت ها حس کرد.

جهانشیر با تقدیر از صداوسیمای مرکز همدان در به پوشش زنده مسابقات ورزشی گفت: نگرش و دیدگاه جامعه مخاطب نسبت به صدا و سیما با توجه به پخش زنده رویدادهای ورزشی کاملا مثبت و خوب گزارش شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: صدا و سیما و سایر رسانه ها می توانند نقش بسزایی را توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در استان همدان ایفا کنند و می توان این موضوع را به درون خانواده ها نیز سوق داد.

جهانشیر از پوشش به موقع برنامه های ورزشی در سطح استان توسط صدا وسیمای مرکز همدان تقدیر کرد و افزود: ارتباط دوستگاه ورزش و جوانان و صدا و سیما باید نزدیک و حسنه باشد تا موجبات انگیزه جوانان و قهرمانان را فراهم آورد.

وی عنوان کرد: دستگاه ورزش و جوانان به منظور پیشبرد اهداف سازمانی در ارائه و پخش برنامه های فرهنگی و ورزشی با صدا و سیما به صورت مشارکتی همکاری خواهد کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان نیز با اشاره به علاقه ویژه خود به ورزش و ورزشکاران بیان کرد: توسعه ورزش همگانی یک ضرورت است که با فعالیتهای مختلف فرهنگی ورزشی باید در مسیر شکوفایی آن در جامعه قدم برداریم.

وی گفت : موضوع ورزش و جوانان در برنامه ریزی های کلان همواره یکی از مهمترین اولویتهای صداوسیمای استان بوده و برنامه های متنوع و خوبی را در این راستا تولید و پخش نموده است .

دهقان نیری همچنین به داشتن تعامل موثر اشاره کرد و افزود: ما همواره سعی داشته ایم تا با ایجاد تعامل صحیح و موثر در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی پیش برویم و از این پس نیز این ارتباط پرر نگتر از قبل خواهد بود که این امر نیاز به یک رابطه دو سویه دارد.

وی در ادامه به تعامل مثبت رسانه استانی با ورزش و جوانان استان اشاره کرده و افزود : صداوسیمای استان با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای موجود همواره نسبت به پوشش برنامه های ورزش وجوانان اهتمام ویژه ای داشته است و این مرکز آماده گسترش تعاملات فیمابین با اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئتهای مختلف ورزشی در استان می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان جامعه رسانه صدا و سیما ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند