Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محسن هاشمی در صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در بررسی و تصویب برنامه سوم شهرداری تهران، در خصوص بررسی ماده ۳۵ که بدهی‌های شهرداری تهران را تعیین تکلیف می‌کند، گفت:‌ در بند ۳ ماده ۳۵ شهرداری مجاز است مطالبات قطعی اشخاص حقیقی و حقوقی، خصوصی و تعاونی که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه تا پایان سال ۹۶ ایجاد شده را با اسناد خزانه اسلامی و یا سایر اوراق بهادار دولتی قابل واگذاری به غیر در سقف بودجه مقرر و براساس تخصص اداره کل خزانه‌داری به ارزش اسمی آنها تسویه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ اگر اعضای شورای شهر این بند از ماده ۳۵ را حذف کنند، در خصوص تهاترها دست شهرداری بسته می‌شود.

وی به جلسه صبح امروز خود با نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری ۲ هزار میلیارد تومان از ارتش، سپاه و نیروهای مسلح طلب دارد که این بدهی از محل پسماند و عوارض نوسازی است که تاکنون محقق نشده است، درنهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران ماده ۳۵ شهرداری را با ۱۹ رأی موافق به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

20 / 20 شورای شهر طلب شهرداری محسن هاشمی شهرداری رئیس شورای شهر تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شورای شهر طلب شهرداری محسن هاشمی شهرداری رئیس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی