Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: تاکنون در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در کشور ۲۲ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که ۴ هزار نفر فقط از خراسان رضوی هستند.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد حسین عبداللهی ضمن تبریک روز میلاد حضرت زینب(س)، گفت: حدود ۲۰ روز از زمان آغاز فراخوان و اطلاع‌رسانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان می‌گذرد که اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و علاقمندان مشغول به ثبت نام هستند که روند ثبت نام تا پایان دی ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اظهار داشت: تاکنون در کشور  ۲۲ هزار نفر در سامانه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کرده‌اند که ۱۲ هزار و ۶۲۶ نفر آنها برادران و ۹ هزار و ۵۷۹ نفر هم خواهران هستند.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی در صدر تعداد ثبت نام‌کنندگان در این دوره مسابقه است، ادامه داد: تاکنون در خراسان رضوی ۴ هزار و ۱۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۲ هزار و ۳۰۱ نفر را برادران و یک هزار و ۷۱۵ نفر را هم خواهران تشکیل می‌دهند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه قطعا آمار ثبت نام‌کنندگان با توجه به فرصت باقیمانده افزایش می‌یابد، گفت: تمامی استان‌ها موظف هستند مراحل استانی مسابقات را در بهمن ماه برگزار کنند، همچنین در خراسان رضوی هم ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه مسابقات استانی برگزار می‌شود که در این خصوص اطلاع‌رسانی در فضاهای مختلف انجام شده است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشارکت‌های مطلوبی در این دوره از مسابقات صورت گرفته، ادامه داد: در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان رشته‌های متناسب با نوجوانان برای حضور بیشتر آنها تقویت شده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی

امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صادقیون در خراسان رضوی گرد هم آمدند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی