Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:32:59 GMT

کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شوم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۷۶۲۰

کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شوم

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانداران شهرستانهای استان کرمانشاه با تاکید بر جدیت بیشتر فرمانداران در پیگیری امور به ویژه اشتغال و معیشت مردم اظهار داشت: نباید برای فرمانداران امری مهمتر از اشتغالزایی باشد و در این مسیر نباید استعلامات سرمایه گذاران طول داده شود.

وی افزود: به هر قیمتی شده باید شاخص فضای کسب و کار استان را ارتقا دهیم چرا که ورود سرمایه مستلزم فراهم شدن فضای کسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای مسئولیت، مبنا را کار قرار داده ام و به دنبال مسائل حاشیه ای و حرف و حدیث نبوده ام. نمایندگان استان در مجلس محترم اند و شرایط شان را می دانم. ما بدنبال وحدت رویه برای پیشبرد کار استان هستیم. وحدت خوبی بین مدیران و نمایندگان استان وجود دارد و أین هماهنگی می تواند مشکلات را حل و فصل کند.

وی تصریح کرد: طبیعی است که نرخ بیکاری استان یک شبه پایین نمی آید و نیاز به سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار و اقبال جامعه دارد. با این شرایط مرکز آمار سال گذشته نرخ بیکاری استان را ۲۴درصد اعلام کرد که امسال به ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده و این نشان دهنده سیر نزولی بیکاری را دارد.

بازوند افزود: در فضای مجازی می نویسند که بازوند می خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود! روزگاری هم نوشتند که بازوند بازنشسته شده اما خواهند دید که کاندیدا نمی شوم چرا که اصلا دنبال این موضوع نبوده ام و کسانی که این مباحث را مطرح می کنند بدانند که اعتماد عمومی سرمایه کارشان است و این دست مطالب اعتمادها را کاهش میدهد.

وی گفت: تخصیص بودجه استان درسال ۹۶، کامل بوده و امسال هم توافق شد که صد در صد به استان تزریق شود و  اعتبار کلانی در اختیار فرمانداران بخصوص در مناطق زلزله زده قرار داده شده است، سرپل ذهاب ۲۱۶میلیارد تومان اعتبار دارد که تا پایان سال مالی، فرصت جذب آن وجود دارد و این پول کمی نیست. دیگر شهرستانهای زلزله‌زده نیز اعتبارات خوبی تخصیص گرفته اند که باید برای جذبش تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: از فرمانداران انتظار می رود که پیگیر تر باشند، استنباط این است که آنطور که باید پیگیری وجود ندارد و معنای پیگیری، دنبال کردن مطالبات مردم و شهرستانهاست تحرکات و تلاشهای فرمانداران در پیگیری امور، فرهنگ کار و تلاش را در مردم تقویت می کند.

بازوند اظهار داشت: فرمانداران در اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد خود فعال تر باشند. فضای مجازی باید جدی دانسته شود، اگر از أین فرصت بهره نبریم به تهدید علیه ما تبدیل می شود.

وی تصریح کرد: فرمانداران ستاد تنظیم بازار را جدی بگیرند و در بازار حضور یافته و مداخله کنند و شرایط برای مردم سخت شده است، وجود نرخ های مختلف در بازار نشانه نبود نظارت یا نظارت ناپذیری بازار است و با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال اهتمام جدی در نظارت بر بازار داشته باشید.

استاندار کرمانشاه افزود: فرمانداران با گروههای سیاسی و تشکلها نشست و گفتگو داشته و ارتباط برقرار کنند و برخی از گروههای سیاسی بخصوص حامیان دولت از فرمانداران گلایه دارند، حرف این گروه‌ها را باید شنید و اهمیت داد.

کد خبر 4512606

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه طرح اشتغالزایی هوشنگ بازوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرماندار کاشان گفت: تغییر فرمانداران در هر زمانی امکانپذیر است و بر اساس مقتضیات انجام می‌شود.


سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷.۲ نبوده، اما در کاشان این مهم محقق شده و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است گفت: با نگاه به آمار‌های مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.


استاندار اصفهان، محمدی فشارکی را یکی از فرماندار‌های توانمند استان اصفهان دانست و گفت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.
مصطفی معینی منتخب مرد کاشان هم امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.


وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی، اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شا‌ها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.


در این مراسم از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران