Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با بیان این که تمام اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک صورت گرفته است، گفت: تلاش این است که این پیکارها با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه هماهنگی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک که شامگاه گذشته در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: قرار است مبلغی به عنوان ورودی این رقابت ها به حساب فدراسیون واریز شود که این مهم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بحث اسکان تیم های داخلی و خارجی و همچنین رفت و آمد ورزشکاران از محل اقامت تا سالن و برعکس نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این که باید در تمام زمینه ها تقسیم کار صورت گیرد، گفت: همچمین از آقای رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان خواهیم خواست که پخش تلویزیونی این رقابت ها به صورت کامل انجام شود. همچنین در بحث امنیت مسابقات نیز جلسه شورای تامین با حضور مسوولان شهرستان های اندیمشک و دزفول باید برگزار شود و هماهنگی های لازم صورت بگیرد. باید همکاری ها نزدیک‌تر شود، چرا که قرار است میزبان تیم های خارجی نیز باشیم.

استاندار خوزستان همچنین در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: تمام اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات صورت گرفته و رقابت ها در سالن سرپوشیده شهید سروندی که یکی از بهترین سالن های کشور است، برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاش این است که مسابقات با حضور 16 تیم داخلی و خارجی در سطح قابل قبول و بالا برگزار شود، به صورتی که در شان چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خوزستان باشد. اندیمشک نیز یکی از شهرهایی است که در کشتی فرنگی حرف برای گفتن دارد و زبانزد است و مطمئنا استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران صورت می گیرد.

سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای ۴ و ۵ بهمن ماه به میزبانی شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار خوزستان خوزستان کشتی فرنگی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به شرح زیر است:


55 کیلوگرم: پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

63 کیلوگرم: عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدارهای نیمه نهایی از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان