Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق با قوانین سلطنتی انگلیس، اعضای خانواده باید همراه با محافظ و یا بادیگارد در امکان عمومی حضور یابند اما از آنجایی که مگان مارکل با ورودش به این خانواده اقدام به نقض خیلی از قوانین کرده، این بار هم با فراری دادن محافظ خود، از یکی دیگر از قوانین سرپیچی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بار دیگر به خاطر استعفای کارمندان خود جنجال درست کرد. بنا بر گزارش فاکس‌نیوز، محافظ مگان که نامش در رسانه‌ها فاش نشد و تنها اسکاتلندی بودنش مشخص است، بعد از 6 ماه کار کردن استعفای خود را اعلام کرد.

مگان در حال حاضر مشغول تعمیر عمارت فروگمور در وینجور است که از الیزابت دوم هدیه گرفته اما به دلیل نزدیکی با مردم دچار مشکل شده است. محافظ او تاکید کرد که به دلیل اخلاق سختگیرانه مگان استعفا نداده بلکه به دلیل نزدیک شدن زیاد مگان با مردم چنین تصمیمی گرفته است.

مگان از بدو ورودش به خانواده سلطنتی سنت‌شکنی‌های زیادی انجام داده و قوانین این خانواده را نادیده گرفته است. او قبل از کریسمس به شاهزاده هری اجازه نداد تا طبق سنت، به همراه پدر و برادرش به شکار رود و یا قصد ندارد مطابق دیگر عروس‌های خانواده بچه‌دار شود بلکه تمایل دارد تا از روش هیپنوتیزم فرزندنش را به دنیا بیاورد. به تازگی هم به دلیل اختلاف‌های زیاد با کارکنان خود، درگیر و آنها را مجبور به استعفا کرده است.

او به تازگی بین شاهزاده هری و برادرش ویلیام را نیز برهم زده و روز گذشته برای تولد کیت میدلتون همسر ویلیام در مراسم حاضر نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نقض قوانین سلطنتی انگلیس توسط مگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده سلطنتی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست

همشهری: مجموعه سعدآباد که در گذشته اقامتگاه ییلاقی شاهان قاجار و پهلوی بوده، با سبک‌های معماری متفاوت از سنتی تا مدرن اروپایی و موزه‌های متنوع، در شمالی‌ترین قسمت شهر و در جوار کوهپایه‌های توچال و طبیعت سرسبز دربند قرار دارد. بجز تماشای موزه‌ها، کاخ ها و کوشک‌های تاریخی که در این مجموعه است، قدم زدن در میان باغی پردار و درخت و طبیعت زیبای سعدآباد هم خالی از لطف نیست.

جذابیت‌ها

- به‌دلیل همجواری با کوه‌های البرز و گلابدره حتی در فصل گرم سال هم هوای خنک و مطبوعی دارد.

- مجموعه سعدآباد شامل ۱۸ کاخ کوچک و بزرگ است که در میان باغی پردرخت و سرسبز قرار دارند.

- کاخ احمدشاهی، کاخ شهوند، کاخ شمس، کاخ اسود، کاخ سفید و...چند تا از کاخ‌های مجموعه هستند.

- چندین موزه تخصصی ازجمله موزه برادران امیدوار (کالسکه خانه سلطنتی سابق)، موزه آب، موزه اتومبیل‌های سلطنتی و موزه آلبوم‌ها و اسناد سلطنتی در این مجموعه دایر هستند.

نشانی: میدان تجریش، خیابان شهید جعفری، ضلع جنوبی میدان دربند

موقعیت: شمال تهران

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: تجریش

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: تجریش

روزها و ساعت فعالیت: هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹

ورودی: ۳۰ هزار تومان (بلیت بازدید از کاخ‌های سبز و ملت هر کدام ۳۰ هزار تومان و موزه‌های برادران امیدوار، نظامی، استاد فرشچیان، هنرهای زیبا، سلاح‌های دربار و ... هر کدام ۲۰ هزار تومان)

قدمت: دوره قاجار

مدت بازدید: بازدید از هر موزه مجموعه سعدآباد به طور متوسط بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

کد خبر 843794 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها پهلوی سفر - گردشگری خبر مهم موزه تهران

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)