Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وزیر اسرائیلی درباره علت سکوت طولانی مدت تل‌آویو در قبال حملاتش علیه سوریه این گونه مدعی شد که تل‌آویو نمی‌خواسته طرف "خسارت دیده" در این حملات را تحت فشار قرار داده و مجبور به پاسخ دادن به این حملات کند و نگران بوده این موضوع به اقدامات عملی در آینده ضربه وارد کند. آفتاب‌‌نیوز : تساحی هنگبی، وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی از حزب لیکود مدعی شد، این دو دلیل مدت‌هاست که دیگر وجود ندارند، به ویژه پس از مصاحبه روز چهارشنبه گادی آیزنکوت، رئیس در حال بازنشستگی ستاد ارتش این رژیم که گفت، اسرائیل هزاران بار به سوریه حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنگبی در ادامه مدعی شد، اسرائیل در دو سال گذشته موفق شد مانع تلاش‌های ایران برای حضور نظامی در سوریه شود اما این به معنای آن نیست که ایران این اقدامات خود را متوقف کرده است.
این وزیر اسرائیل در پایان باز هم مدعی شد، حملات اسرائیل علیه اهداف ایرانی در سوریه برای این بود که تهران متوجه شود اقداماتش در سوریه بی‌نتیجه هستند و ترجیح دهد پول بیشتری را در سوریه هدر ندهد.
در این راستا تلویزیون "مکان" اسرائیل نیز به نقل از ایلیت نحمیاس فاربین، نماینده حزب کارگر این رژیم با انتقادات شدید به نتانیاهو او را به نقض خطرناک قانون نظارت بر روند نظامی متهم کرد و گفت: نتانیاهو با اظهاراتش درباره حمله به سوریه منافع سیاسی خود را بر منافع امنیتی ترجیح داد و با این مانور ضررهایی را متوجه ارتش اسرائیل کرد.
اما منبعی دیگر یعنی آوی دیچر، رئیس کمیته امنیت و خارجه در پارلمان این رژیم اظهار کرد: اظهارات نخست وزیر را درباره حملات هوایی به سوریه تایید می‌کنم. وی در توجیه این اظهارات گفت: این موضع‌گیری‌ها باعث بازدارندگی می‌شود.
دیچر افزود: اسرائیل هرگز به دشمنانش اجازه نخواهد داد بر نزدیکی مرزهایش تمرکز کنند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نتانیاهو سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • خودروی وزیر کابینه جنگی نتانیاهو واژگون شد
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد