Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 24 دی ماه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر، با تاکید بر لزوم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال دهه فجر مصادف با ایام فاطمیه است لذا برنامه های امسال باید متفاوت تر از سال های قبل باشد و حرمت ایام حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد تا ضمن اجرای برنامه ها بتوانیم ایام فاطمیه را گرامی داریم، افزود: انقلاب اسلامی ما متفاوت از سایر انقلاب هایی بوده که در تاریخ ثبت شده است. بسیاری از انقلاب ها بخش خاصی از جامعه را شکل می داد؛ این در حالی است که در برخی از کشورها پس از گذشت سال ها دیگر اثری از انقلابشان نمانده و فقط در تاریخ آمده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب ما چه از نظر افرادی که تفکر انقلابی داشتند و چه از نظر کسانی که رهبری انقلاب را بر عهده داشتند دارای ماهیتی متفاوت است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی الهام گرفته از عاشورای حسینی است.

وی به مردمی بودن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان، بازاریان، فرهنگیان، کشاورزان و آحاد جامعه نقش بی بدیلی در تاریخ انقلاب داشته اند که نشان می دهد انقلاب اسلامی ما تنها به قشر خاصی تعلق ندارد و شهدای ما نیز از اقشار مختلف هستند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما دارای ماهیتی الهی است، تصریح کرد: استکبار جهانی تاکنون متوجه این تفاوت نشده، به گونه ای که تصور می کرد انقلاب ما بعد از چند سال نابود می شود، اما به مدد خداوند همچنان ایستاده ایم.

وی به شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: نخستین شهید دانش آموز انقلاب شهید «برشنورد» بود که افتخار شهرستان محسوب می شود.

فتح الهی با بیان اینکه یکی از راه های مقابله استکبار با انقلاب ترور بوده است، ادامه داد: بیش از 17 هزار شهید ترور از اقشار مختلف تقدیم انقلاب شده است.

وی انقلاب اسلامی را تنها محدود به مرزهای ایران ندانست و تصریح کرد: تفکر انقلابی در همه کشورهایی که خواهان استقلال و آزادی هستند، الگو بوده و امروز مقام معظم رهبری در آمریکا بیش از 400 هزار نفر مقلد دارند که به معنای صدور اندیشه های انقلاب است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه استکبار نتوانسته مانع صدور انقلاب اسلامی شود، خاطرنشان کرد: این انقلاب قابل احترام است و برای آن خون های بسیاری ریخته شده لذا همه ما باید در کنار هم تقویت کننده الگو و تفکر انقلابی باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن برای چهل سالگی انقلاب برنامه دارد، متذکر شد: باید جشن چهل سالگی انقلاب باشکوتر و با معنویت فاطمی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین راشد نوری، امام جمعه صومعه سرا نیز، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: لازم و ضروری است عملکردها و اقدامات انجام شده بازگو شود.

وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان می شود، عنوان کرد: باید با همدلی و همراهی توطئه دشمنان را برهم بزنیم.

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز، با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش است تا به انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی آسیب بزند، اظهار کرد: دشمن همواره به طرق مختلف در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب است و وجود 316 کانال تلویزیونی در سطح دنیا با زبان فارسی علیه کشور ما این مطلب را اثبات می کند.

وی با بیان اینکه باید چهل سالگی انقلاب باشکوه تر و فراتر از سال های قبل با اجرای برنامه های متعدد و مختلف برگزار شود، تصریح کرد: مطلوب است اجرای برنامه ها با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فرماندار صومعه سرا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه (س) رایگان شد

حجت الاسلام علی فتح‌الله‌زاده، مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) با بیان این که بازدید از موزه حرم بانوی کرامت در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و همچنین سالروز ولادت امام رضا(ع) رایگان است اظهار داشت: علاقه‌مندان به بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) می‌توانند در طول دهه کرامت از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: در اواسط دهه کرامت از کاشی‌های قدیمی حرم امام رضا(ع) و برخی از آثار بسیار قدیمی از ضریح حضرت معصومه (س) در تالار عترت رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در اواسط دهه کرامت آثار قدیمی مفرغی چند هزار ساله دوران باستان برای اولین بار در تالار عبرت به نمایش عموم در خواهد آمد تصریح کرد: ساعت بازدید از موزه حرم حضرت معصومه (س) همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۵:۳۰ عصر است.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: تهیه بلیط برای بازدید از موزه حرم حضرت معصومه(س) برای گروه‌های علاقه‌مند در روزهای عادی نیم‌بها و برای خانواده شهدا و ایثارگران کاملا رایگان است.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229837 برچسب‌ها بلیت موزه

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه (س) رایگان شد
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • نشست «نزدیک قله؛ نگاهی به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
  • دانش، معنویت و مهارت، لازمه معلم نمونه است
  • دانش، معنویت و مهارت سه‌گانه‌ ارتقای معلم نمونه است
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد