Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:21:12 GMT

بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۸۳۶۴

بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی بوکان گفت: 27 کیلو و 270 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان با تلاش ماموران این انتظامی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مجید محبعلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر توسط تیم های عملیاتی این انتظامی در ادامه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر سعی داشتند این محموله مواد مخدر را که از شهرهای عمقی کشور وارد بوکان کرده بودند، در این شهرستان توزیع کنند.
وی اظهار داشت: این محموله قبل از هرگونه اقدام برای توزیع، توسط ماموران انتظامی بوکان متوقف شده و با دستگیری یک متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
در تیرماه سال جاری نیز 15 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در این شهرستان کشف شد و 2 نفر متهم در این ارتباط دستگیر شدند.
بوکان یکی از مناطق نزدیک به مرز بوده و هرساله مقادیری کالای قاچاق از این شهر به مناطق عمقی کشور ارسال می شود.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي كشفيات مواد مخدر بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم