Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه در واکنش به تهدید توییتری رئیس جمهور آمریکا مبنی بر نابودی اقتصادی ترکیه گفت: این تهدید‌ها هیچ دستاوردی ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در واکنش به تهدید توییتری ترامپ مبنی بر نابودی اقتصادی ترکیه در صورت حمله به کُرد‌های سوریه می‎گوید این تهدید‌ها هیچ دستاوردی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت که شرکای راهبردی نباید از طریق رسانه‌های اجتماعی با یکدیگر گفت‎وگو کنند.

ساعاتی پیش ترامپ در صفحه توییتر خود نوشته بود در صورتی که ترکیه به کرد‌ها در سوریه آسیبی برساند آمریکا این کشور را از نظر اقتصادی نابود خواهد کرد.

چاووش اوغلو در نشست خبری روز دوشنبه خود به این تهدید ترامپ پاسخ داده و گفت: توییت‌های اخیر ترامپ درباره سوریه به سیاست‌های داخلی این کشور مربوط است.

«ابراهیم کالین»، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نیز در واکنش به این اظهارات توییتری ترامپ، در صفحه توییتر خود نوشته است: آقای دونالد ترامپ برابر دانستن کرد‌های سوریه با گروه پ. ک. ک، که در لیست تروریستی آمریکا قرار دارد، و شاخه آن‌ها در سوریه ی. پ. گ/پ. ی. د. اشتباهی مرگبار است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترکیه آمریکا وزارت خارجه ترکیه مولود چاووش اوغلو ترامپ حمله به کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • جذب ۵۴۰ میلیون دلار سرمایه ارزی در استان هرمزگان
  • سرکشی اقتصاد!
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است