Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:11:40 GMT

موزائیک دیواری که با موبایل تغییر شکل و رنگ می دهند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۹۱۰۵

موزائیک دیواری که با موبایل تغییر شکل و رنگ می دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت لامتریک که قبلا رایانه ای تولید کرده بود که در قالب ساعت زنگ دار هم قابل استفاده بود، این بار موزائیک های تعاملی قابل نصب بر روی دیوار تولید کرده که با استفاده از گوشی های هوشمند قابل کنترل و مدیریت هستند.

این موزائیک ها «لامتریک اسکای» نام دارند و در واقع مجموعه ای از چراغ های ال ای دی هستند که برای چسباندن به دیوار طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بارگذاری اپلیکیشن اختصاصی لامتریک می توان نورها و چینش های مختلفی را برای این موزائیک های دیواری برنامه ریزی کرد.

موزائیک های یادشده با دستیارهای صوتی هوشمند الکسا،گوگل اسیستنت و سیری سازگاری دارند و رنگ های متنوعی را نمایش می دهند. همچنین از این موزائیک ها می توان برای به نمایش گذاشتن اطلاعات مختلف روی دیوار استفاده کرد؛ اطلاعاتی مانند اینکه چند نفر پخش زنده شما را در اینستاگرام، یوتیوب و غیره مشاهده کرده اند.

حداکثر تعداد این موزائیک های مثلثی شکل ۳۲ واحد است که به شکل شیشه ای طراحی شده اند و می توان طراحی های هنری خلاقانه ای با استفاده از آنها انجام داد. قیمت این محصول که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار می آید، هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 4512734

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند نقاشی دیواری هوشمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟

دریافت 25 MB کد خبر 6087768

دیگر خبرها

  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف