Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@18:28:14 GMT

موفقیت دفاع مقدس به دلیل تبعیت از ولایت بود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۹۱۲۵

موفقیت دفاع مقدس به دلیل تبعیت از ولایت بود

به گزارش جهان نيوز، سردار «غلام‌حسین غیب‌پرور» صبح امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای پنج اظهار داشت: ۳۲ سال پیش در چنین روزی مرحله دوم عملیات کربلای پنج آغاز شد؛ عملیاتی که بسیار سخت بود، به نحوی که رزمندگان بیش از ۲۴ ساعت نخوابیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه جوانان ما در دفاع مقدس هیچ‌گاه از دشمن نترسیدند و به تکلیف خود عمل کردند، افزود: در دفاع مقدس هرچند در تحریم و محاصره شدید قرار داشتیم؛ اما به برکت حرکت پشت سر امام (ره)، از جنگ، سرافراز بیرون آمدیم و به طور یقین همواره دوست و دشمن از این مقاومت و دفاع جانانه به نیکی و شیرینی یاد خواهند کرد.

سردار غیب‌پرور در ادامه با اشاره به شکست‌های مختلف ایران مقابل استکبار جهانی در دوران قبل از انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز به برکت دفاع مقدس، سرافکنده ترکمنچای و اشغال کشور در جنگ جهانی دوم نیستیم، لذا باید گفت خدا را شکر که این پیروزی در انقلاب اسلامی رخ داد.

وی سپس به ارسال ۲۰ هزار اثر به این جشنواره اشاره کرد و گفت: عرصه جنگ امروز بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است به همین خاطر مجاهدین عرصه رسانه و دفاع از انقلاب نباید بخوابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز دشمن، اقتصاد را عرصه تقابل با ایران اسلامی قرار داده است، افزود: دشمنی نظام استکبار و تقابل آن با جمهوری اسلامی وارد مرحله جدیدی شده است؛ این دشمنی با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا عریان‌تر شده است و به همین خاطر مقطع کنونی انقلاب سرنوشت‌ساز است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به نمایندگی از مستضعفان جهان، ۴۰ سال پیشتاز است، اضافه کرد: البته ما وجود مشکل در کشور را کتمان نمی‌کنیم، اما این گرانی‌ها و مشکلات ناشی از آن حرکت انقلاب اسلامی را متوقف نمی‌کند.

این مقام ارشد نظامی افزود: اصحاب رسانه باید درباره وضعیت جهان استکبار بنویسند.

نظام سلطه در حال افول است و نباید به آن دل بست؛ بنابراین نباید درب خانه اروپا و آمریکا را زد؛ چرا که آن‌ها مخالف استقلال و آزادی مردم کشورمان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه از وظایف رسانه انتشار پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است، گفت: اصحاب رسانه وظیفه مضاعفی در اعلام داشته‌های انقلاب اسلامی دارند؛ زیرا تلاش رسانه‌ای دشمن همواره بر این اساس است که به دنبال سیاه‌نمایی دستاورد‌های انقلاب هستند؛ آن‌ها به دنبال اسلام آمریکایی هستند و می‌خواهند لائیک عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید افتخارات نظام اسلامی را فریاد بزنند، بیان کرد: اگر تعدادی از برگ‌های یک درخت آسیب دیده باشد، نباید اصل و ریشه آن را زیر سوال برد و نباید فقط مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد، تیتر کرد؛ به عبارت دیگر چنانچه تنها معایب را بیان کنیم، این نشان از بی انصافی دارد.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است

امیر سرتیپ دادرس، گفت: آنچه امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی - مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره‌ هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره‌ هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجارهای ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه‌ فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روزها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی- مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود