Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال کره شمالی نه تنها ضعیف‌ترین، بلکه خشن‌ترین تیم در بین ۲۴ تیم حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است.به گزارش بلاغ،با پایان یافتن دومین بازی از مرحله گروهی هفدهمین دوره جام ملتهای آسیا، تکلیف بسیاری از تیم‌های حاضر در این مسابقات برای صعود و عدم صعود مشخص شد و یکی از تیم هایی که قطعا به دور بعدی مسابقات صعود نخواهد کرد، کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره‌ای های که روزگاری به طوفان زرد آسیا در جهان شهرت داشتند حالا چیزی در حد زنگ تفریح آسیا هستند. کره شمالی  با ۱۰ گل خورده در ۲ بازی دارای ضعیف ترین خط دفاع این مسابقات است و به همراه سوریه، فلسطین، فیلیپین، یمن و لبنان، بدون گل زده دارای ضعیف ترین خط حمله مسابقات نیز هستند.

اما ضعیف ترین بودن در امتیازگیری، خط حمله و خط دفاع، تنها هنر تیم کره شمالی در این مسابقات نبود. بازیکنان کره شمالی در این دو بازی بیشترین کارت‌های رنگی را هم از داوران گرفتند تا با دریافت ۹ کارت زرد و ۲ کارت قرمز، خشن‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های جام ملتهای آسیا هم باشند.

تیم های تایلند با ۶ و لبنان به همراه یمن، سوریه و ویتنام با ۵ کارت زرد از دیگر تیم های خشن در این مسابقات هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم