Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا برای آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف، باران و آبگرفتگی روزهای آینده تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا روز دوشنبه در جلسه این ستاد در فرمانداری این شهرستان گفت: دستگاه های خدمات رسان با تجهیزات و امکانات کافی در مناطق کوهستانی و سخت گذر حضور داشته باشند و از بروز بحران و خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یونس رنجکش افزود: مدارس و مساجد منطقه حیران و دیگر نقاط کوهستانی برای اسکان اضطراری آماده و مسیر دسترسی به تصفیه خانه آب بهارستان به منظور پایش تاسیسات آب رسانی باز باشد.
وی اضافه کرد: باران و برف موجب ریزش سنگ و گل و لای کوه به محور آستارا-اردبیل می شود و راهداران و پلیس راه با آمادگی کامل، جاده را برای تردد در پایان هفته مهیا کنند.
رنجکش ادامه داد: جمعیت هلال احمر آستارا با بهره گیری از نیروهای امدادی برای کمک به حادثه دیدگان احتمالی و بخشداران و دهیاران با تشکیل جلسه اضطراری ستاد بحران در روستاها از آمادگی کاملی برخوردار هستند.
فرماندار آستارا گفت: بحران و حادثه زمان مشخص ندارد و قصور در خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم، از هیچ مدیری پذیرفته نیست.
رمضان دانش سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز در این جلسه با اشاره به بارش باران و برف از اواخر هفته جاری، از آمادگی راهداران برای تامین امنیت و خدمات رسانی به خودروها در محورهای مواصلاتی و تجهیز دو تیم تخصصی راهداری به بیش از 10 دستگاه لودر، گریدر و کامیون خبر داد.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا هم گفت: برای پنجشنبه و جمعه هفته جاری بارش برف در ارتفاعات و گردنه حیران آستارا و بارش باران و آبگرفتگی در مناطق جلگه ای پیش بینی می شود.
وی افزود: دمای فعلی هوا در آستارا 9 درجه سانتیگراد است و وضعیت جوی این شهرستان برای شبانه روز آینده ابری، مه آلود و در برخی از ساعات بارش باران پیش بینی می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با یک هزار و 200میلیمتر بارش در سال، جزو پرباران ترین مناطق ایران است.
7105/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد بحران مقابله با برف آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد