Web Analytics Made Easy - Statcounter

در برخی از بزرگترین شهرهای آمریکا قیمت اجاره خانه برای آمریکایی‌های کم‌درآمدتر بالا رفته است، در این بین، طبق آمار وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا، حدود ۵۵۳هزار نفر بی‌خانمانی را در ۲۰۱۸ تجربه کرده‌اند. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یاهو فاینانس، در برخی از بزرگترین شهرهای آمریکا قیمت اجاره خانه برای آمریکایی‌های کم‌درآمدتر، بالا رفته است، در این بین، طبق آمار وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا، حدود 553 هزار نفر بی‌خانمانی را در 2018 تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق یک تحقیق که اخیراً توسط تیم تحقیقاتی اقتصادی زیلو انجام شده، تعداد بی‌خانمان‌های آمریکا تا 661 هزار نفر تخمین زده شده است و ارتباطی خاص بین توانایی پرداخت اجاره و نرخ بی‌خانمان‌ها در یک آستانه خاص وجود دارد. جوامعی که مردم در آنها بیش از 32 درصد درآمدشان را صرف اجاره خانه می‌کنند، افزایش تعداد بی‌خانمان‌ها بیشتر است.
الکساندر کیسی، یکی از مشاوران زیلو توضیح داد که 15 درصد جمعیت در مناطقی زندگی می‌کنند که 47 درصد از سهم بی‌خانمان‌ها را دارا هستند. در این مناطق اجاره خانه 29 درصد بالاتر از میانگین در سایر مناطق آمریکاست و اکثر این جوامع از آستانه 32 درصد رد شده‌اند.
طبق این تحقیق، مناطقی که بیشترین ریسک بی‌خانمانی را دارند عبارتند از: نیویورک، لس‌آنجلس، سیاتل و بوستون که همه از مرز توانایی پرداخت 32درصدی رد شده‌اند.
سه شهر بزرگ آمریکا که بیشترین افراد بی‌خانمان را در 2018 داشت، نیویورک، لس‌آنجلس و سیاتل بودند. یک گزارش وال استریت ژورنال در 2016 نشان داد در حالی که بی‌خانمانی کلی در آمریکا رو به کاهش بوده، جمعیت بی‌خانمان‌ها در این شهرها و سایر مناطق از 2010 تا حالا به‌سرعت افزایش یافته است.
مگان هاستینگز مدیر موقت ائتلاف ملی برای بی‌خانمان‌ها گفت: «ما این تعداد بالای بی‌خانمان‌ها را به توانایی در پرداخت اجاره مربوط می‌دانیم».
طی 5 سال گذشته متوسط اجاره خانه در آمریکا 11 درصد افزایش یافته است، در نتیجه مستأجران به‌طور میانگین 28.2 درصد درآمد خود را صرف اجاره خانه می‌کنند. طبق مطالعات زیلو، این مقدار بالای 17.7درصدی است که خانه‌داران آمریکایی ماهانه برای بازپرداخت وام مسکن خود می‌پردازند.
وقتی توانایی پرداخت اجاره از 22 درصد فراتر می‌رود افراد بیشتری در جامعه بی‌خانمان می‌شوند و هرگونه افزایش بیش از 32 درصد باعث تسریع این بی‌خانمانی است یعنی «بحران بی‌خانمانی». گرچه افزایش حداقل دستمزد راه‌حلی برای مشکل افزایش اجاره خانه است، ولی موارد دیگری هم وجود دارد.
مثلاً در لس‌آنجلس حتی اگر درآمدهای مردم آسیب‌پذیر در برابر بی‌خانمانی، تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند، خانه‌ای برای آنها در دسترس نخواهد بود، در حالی که در شهرهای دیگر ممکن است خانه‌های ارزان‌تری باشد. مشکل اینجاست که فقر بسیار شدید است بنابراین حتی اگر خانه ارزان قیمت‌تر وجود داشته باشد، اصلاً پولی برای آن نیست.

زنگ خطر بروز رکود در اقتصاد آمریکا به صدا درآمد

انتهای پیام/56*

R7586/P/S81,7,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 2312 دلار و 19 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.51 درصدی به 2320 دلار و 30 سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه 0.4 درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/15

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، 12 درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با 1.76 درصد افزایش به 27 دلار و 16 سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش 0.7 درصدی  955 دلار و 80 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/2

دیگر خبرها

  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)