Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:15:36 GMT

موانع و مشکلات سرمایه گذاران در دیلم برطرف شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۹۴۲۰

موانع و مشکلات سرمایه گذاران در دیلم برطرف شود

گناوه- ایرنا- معاون امور عمرانی فرمانداری دیلم گفت: دستگاه های اجرایی ضمن شناسایی فرصت های موجود سرمایه گذاری در این شهرستان، موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: حمایت از ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری با ارایه تسهیلات بهره پایین یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است و مدیران موظف هستند نسبت به جذب اعتبارات سهم شهرستان مجدانه پیگیری و تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سقف اعطای تسهیلات اشتغالزایی را در این شهرستان تا 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و استانی 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت های بالایی در حوزه آبزی پروری، پرورش ماهی در قفس، شهرک های کشاورزی، شیلاتی و گردشگری دارد که باید دراین حوزه ها از اعتباراتی که دولت اعطا می کند نهایت استفاده برده شود.
معاون امور عمرانی فرمانداری دیلم افزود: با وجود فرصت های موجود، نرخ بیکاری در این شهرستان بالاست.
وی گفت: راه اندازی صنوف آلاینده می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال این شهرستان ایفا کند.
طاهری بیان کرد: شهرک صنوف آلاینده این شهرستان در زمینی به مساحت 11 هکتار با زیرسازی و دارابودن برق آماده احداث و فرمانداری آماده همکاری با سهام داران است.
شهرستان دیلم با بیش از 34 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164/7215

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال سرمايه گذاري ديلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد