Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه نتایج داوری مسابقه عکاسی زیبان ۲۴ بهمن ماه اعلام می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم بیش از ۱۵۰ الی ۲۰۰ عکس را در بیلبوردهای سطح شهر به‌معرض نمایش بگذاریم. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهروز فتحی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست خبری مسابقه عکاسی زیبان به موضوع حذف زوائد بصری شهر اشاره کرد و گفت: در راستای زیبایی بیشتر در شهر اقدامات زیادی از جمله ساماندهی خیابان انقلاب انجام شده و پهنه رودکی نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در راستای آشنایی بیشتر مردم با زیبایی‌های شهر تهران انجام شده و خود مردم نیز در آن سهم زیادی داشته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهر تنها با کمک و همکاری خود مردم امکان‌پذیر است، تصریح کرد: اگر مردم به ما کمک‌ نکنند نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. مسابقه زیبان نقش و مشارکت مردم در زیبایی‌های شهر را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد.

فتحی درباره اهداف مسابقه عکاسی زیبان گفت: فرآیند دریافت عکس را در روزنامه‌های کثیر الانتشار و نشریه چلچراغ منتشر کردیم، کیفیت و رعایت استانداردهای عکاسی این مسابقه بسیار برای ما حائز اهمیت بود.

بیلبوردها می‌توانند سواد بصری شهروندان را ارتقا دهند وی با تأکید بر اینکه از  25 بهمن الی 15 اسفند عکس‌های انتخاب‌شده در بیلبوردها و تابلوهای سطح شهر به‌نمایش گذاشته می‌شود، ابراز کرد: این عکس‌ها قبل از ورود به سال جدید برای مردم شهر تهران اکران خواهد شد. معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با اظهار اینکه نتایج داوری 24 بهمن ماه اعلام می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم بیش از 150 الی 200 عکس را در بیلبوردهای سطح شهر به‌معرض نمایش بگذاریم.

فریدون عموزاده خلیلی داور مسابقه عکاسی زیبان در ادامه با اشاره به برگزاری این مسابقه، گفت: تهران سرشار از زیبایی است به همین منظور تصمیم گرفتیم با کمک مردم زیبایی‌های شهر را به‌معرض نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه "به‌دنبال کشف زیبایی‌های پنهان‌مانده در شهر تهران هستیم"، اضافه کرد: این عکس‌ها با نگاه دقیق هنرمندانه تبدیل به یک تصویر زیبا برای شهر تهران می‌شود و به‌شکل موجهی به‌معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

داور مسابقه عکاسی زیبان با اعلام اینکه سازمان زیباسازی 100 بیلبورد را در اختیار زیبان برای اکران آثار برگزیده قرار خواهد داد، تصریح کرد: از اول آبان تا 15 آذرماه 6هزار و 100 عکس از زیبای‌‌های شهر تهران به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که از این تعداد یک‌هزار و 209 عکس متعلق به عکاسان بود. حدود 50 درصد آثار موبایلی و غیرحرفه‌ای بودند.

عموزاده ادامه داد: عکس‌های ارسال‌شده از پنجره‌ها، دریچه‌ها، سیما و مناظر شهری، کوچه‌ها، نماها، نورپردازی‌ها، گلدان‌ها و معماری‌های زیبای سطح شهر بود.

لازم به ذکر است؛ داوری آثار مسابقه زیبان را فریدون عموزاده خلیلی، بهروز فتحی، سیف‌الله صمدیان، نادر داوودی و مریم زندی عهده‌دار بودند.

انتهای پیام/*

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به احتمال ریزش بهمن در گردنه تته اورامان، از مردم خواست که از تردد در این محور ارتباطی پرهیز کنند. - اخبار استانها -

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سروآباد با اشاره به بارش‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به احتمال ریزش بهمن در گردنه تته، از مردم درخواست می‌شود از تردد در این گردنه به خصوص در ساعات شب خودداری کنند.

وی گفت: گردنه تته در محور ارتباطی سروآباد-پاوه شب گذشته به دلیل مه شدید و ریزش بهمن بسته شد که با تلاش نیروهای راهداری امروز مجدداً بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با بیان اینکه احتمال ریزش دوباره بهمن در این گردنه وجود دارد، تصریح کرد: مردم از هرگونه تردد غیر ضرور مخصوصا در ساعات شب خودداری کنند.

وی بیان کرد: نیرو های راهداری جهت پاکسازی و تامین امنیت این مسیر به صورت گشت روزانه در این مسیر حضور دارند، اما در ساعات شب به دلیل نبود دید کافی، احتمال ایجاد خطر بیشتر است.

حسنی یاد آور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه حادثه در این محور را از طریق شماره 141 به اطلاع سازمان راهداری برسانند.

به گزارش تسنیم؛  گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود 6 ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیروهای راهداری از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

 ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از 10 متر می‌رسد، چهارم اردیبهشت ماه این محور ارتباطی پس از گذشت 5 ماه بازگشایی شد. 

مسیر جاده تته در حدود 21 کیلومتر طول دارد که 17 کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است