Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 2 زن و یک مرد وقتی یکی از دوستانشان را در خانه دیدند با حمله به وی دست به سرقت لوازم داخل خانه زدند.

سرگرد "محمد آقااحمدی"، رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد گفت: با شکایت یکی از شهروندان محله نیلوفر در خصوص سرقت به عنف از منزلش، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مالباخته در بررسی های انجام شده اعلام داشت که سه تن از دوستانش که 2 دختر و یک پسر بودند پس از ورود به خانه‌اش او را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از آن تعدادی لوازم خانه از جمله یک دستگاه ال سی دی، 2 دستگاه مانیتور، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، یک سری مدارک شناسایی، یکسری کارت‌های هدیه بانکی، 2 عدد لپ تاپ، یک  کیس کامپیوتر و یک دوربین عکاسی را به سرقت برده اند و پس از تماس تلفنی در قبال بازپس دادن آنها وجه نقد درخواست کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات و بررسی از سوی ماموران آغاز شد و با توجه به سرنخ های به دست آمده مخفیگاه متهمان و مشخصات آنها به دست آمد و طی اقدامات انجام شده مالباخته با 2 تن از سارقان قرار گذاشتند تا در محلی با تحویل پول نقد اموال مسروقه را بازپس بگیرد که با حضور به موقع ماموران در محل این 2 سارق که مهشید و رویا، نام داشتند، دستگیر شدند.

کلانتر محله عباس آباد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و همدست دیگر خود را نیز معرفی کردند که با راهنمایی های آنها مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی او نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرگرد آقا احمدی، خاطر نشان کرد: متهم سوم که صدرا نام داشت نیز در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و محل اختفای اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی های انجام شده اموال مسروقه به مالباخته بازپس داده شد و هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راننده پراید با پلاک بی ام و . BMW وارد طرح ترافیک می شد ! اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسامی و عکس کشته شدگان سقوط هواپیما در کرج +فیلم چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس مادر مهربان تهرانی اعدام می شود فیلمی جدید و دردناک از شکنجه وحشیانه اسرای ایرانی توسط منافقین در عراق (16+) زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو چرا آقای "ح . ک"بازیکن مشهور پرسپولیس در خیابان ولیعصر دستگیر شد ؟+ عکس و جزئیات رهایی آرش از اعدام در یک قدمی چوبه دار+ عکس اولین فیلم از حادثه سقوط هواپیما در کرج +تصاویر گفتگو با سهراب قاتل جنجالی در تهران + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت جرم پلیس اخبار حوادث سرقت حمله زن عکس یک مرد تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم زن پسر اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین شرکت بوئینگ تایید کرده که قصد دارد با فروش جنگنده‌های «اف-۱۵ ای. ایکس ۲» به عربستان سعودی، درآمدهای خود از این نسل جنگنده را افزایش دهد.

کد خبر 849518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده عربستان ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده