Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ارشد سابق در دولت هند اظهار داشتند که دلیل خودداری هند از برقراری ارتباط با طالبان به خاطر دولت افغانستان و حساسیت‌های کابل در این باره بوده است. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «چینمایا گارخان» نماینده سابق هند در سازمان ملل و «حمید انصاری» معاون اول رئیس جمهور سابق هند در یادداشتی تاکید کردند که هند به دلیل حساسیت‌های کابل از ارتباط مستقیم با طالبان خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات سابق هندی در «هندو» نوشتند: دهلی‌نو تاکنون به دلیل حساسیت‌های دولت کابل از ارتباط تماس‌های رسمی با طالبان خودداری کرده است.

در ادامه این یادداشت نیز آمده است: کابل تا زمانی که طالبان مشروعیت دولت را به رسمیت نشناسد، مخالف گفت‌وگوی مستقیم دیگر کشورها با این گروه است.

هند از سرمایه‌گذاری 3 میلیاردی تا حمایت از دولت افغانستان در روند صلحپارلمان افغانستان: دیدار کشورهای خارجی با طالبان در نبود دولت متوقف شودعبدالله: طالبان برای نقش‌آفرینی در آینده افغانستان با دولت مذاکره کند

پارلمان افغانستان اخیرا با افزایش دیدار مستقیم کشورهای خارجی با نمایندگان طالبان در غیاب مقامات افغان خواستار توقف این دیدارها شدند.

«عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان افغانستان نیز ضمن تاکید ضرورت توقف این دیدارها در نبود نمایندگان دولت کابل تصریح کرد که گفت‌وگوی کشورهای خارجی با طالبان بدون حضور دولت پذیرفتنی نیست.

این در حالی است که هند همواره ضمن ابراز حمایت از دولت و مردم افغانستان بر پیشبرد روند صلح به رهبری و مالکیت افغان‌ها تاکید دارد.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط طالبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم آخرین تولد با نام قبلی کابل پلاک ۱۰، سقوط کابل به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی محصول سال 1402 است. داستان فیلم در زمانی که طالبان به قدرت بازگشته‌اند، آغاز می‌شود. در شهر کابل که پر از نگرانی و هراس است، محمد پدر خانواده سعی دارد تا زندگی طبیعی خود را در دورانی که طالبان در آن حکومت دارند، حفظ کند. الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی در این فیلم مقابل دوربین مهران ممدوح بازی کردند. سهند مهدی زاده موسیقی متن این فیلم را ساخت و نیما جعفری جوزانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • سکانس‌هایی از فیلم آخرین تولد
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • وقوع انفجار در کابل
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد