Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری افرادی که با کرایه اتومبیل های مدل بالا از چهار موسسه کرایه خودرو ، کلاهبرداری کرده بودند ،خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ جهانگیر تقی پور افزود: پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه کرایه اتومبیل و فروش آن با جعل اسناد به ارزش 2 میلیارد تومان به دادخواهی چهار نفر از شهروندان از مرجع قضائی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مال باختگان این پرونده مدیران موسسه کرایه اتومبیل هستند افزود: مدیران موسسه خودروهایشان را برای مدت مشخصی به عنوان اجاره به سه زن و یک مرد که ساکن شمال تهران بودند، تحویل داده و مقرر بود که خودروها را پس از اتمام مدت اجاره به موسسه بازگردانند ولی پس از اتمام مدت اجاره خودروها به موسسه تحویل داده نشد و با مراجعه به محل سکونت آنها، متوجه شدیم که منازل مسکونی شان اجاره ای بوده و آنها نقل مکان کرده اند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان خودرو ها را با سندهای جعلی فروخته و به نام سایر اشخاص منتقل کرده بودند و در تحقیقات مخفیگاه 2 تن ازآنها در مهرشهر کرج شناسایی و توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت در پایان افزود: تاکنون پنج نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده اند و دستگیری اعضاء دیگر ادامه دارد.

**کشف 68 کیلوگرم تریاک در محموله صیفی جات میدان تره بار
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در میدان تره بار خبر داد و گفت: از خودروی متهمان 68 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ محمد بخشنده گفت: با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری همدستانش قصد داشت مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار صیفی جات به تهران منتقل کند تحت پیگرد قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مشخص شد که خبر صحت دارد ادامه داد: ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت پس از مدتی کنترل خودرو های عبوری متهم را در یکی از مسیرهای ارتباطی به شهر تهران مشاهده و پس از تعقیب در نهایت خودروی متهم درمیدان تره بار متوقف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم مقدار 68 کیلو و 400 گرم تریاک که در داخل کیسه های خیار با استفاده از 17 لوله پولیکا جاسازی شده بود کشف شد.
تهرام/3225/ 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كلاهبرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند

عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد؛ ۲ دستگاه سواری پژو حامل موادمخدر را شناسایی و خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

کد خبر 6093308

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان