Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@18:50:41 GMT

آتش سوزی یک دستگاه خودروی سمند در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۰۴۴۴

حوادث رکنا: مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از آتش سوزی یک دستگاه خودرو سمند ال پی جی سوز در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، محمد رستمی در خصوص آتش‌سوزی خودرو سمند گفت: این آتش‌سوزی در مرکز علمی کاربردی واقع در منطقه بلهزار یاسوج رخ داده و ساعت 11 و 35 دقیقه امروز دوشنبه، 24 دی ماه به آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنگامی که راننده خودرو اقدام به استارت زدن کرد خودرو دچار آتش سورزی شد که با حضور و کمک آتش نشانان شهر مادوان آتش مهار و خاموش شد.

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج بیان کرد: این حادثه به کسی آسیب نرساند و مصدوم و تلفات جانی در بر نداشت.

رستمی در خصوص علت حادثه اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسامی و عکس کشته شدگان سقوط هواپیما در کرج +فیلم چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس مادر مهربان تهرانی اعدام می شود فیلمی جدید و دردناک از شکنجه وحشیانه اسرای ایرانی توسط منافقین در عراق (16+) زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو چرا آقای "ح . ک"بازیکن مشهور پرسپولیس در خیابان ولیعصر دستگیر شد ؟+ عکس و جزئیات صید ماهی عجیب توسط زن ماهیگیر+ عکس راننده پراید با پلاک بی ام و . BMW وارد طرح ترافیک می شد ! رهایی آرش از اعدام در یک قدمی چوبه دار+ عکس عروس مرد بیوه شدم / او 10 سال از من بزرگتر بود ! / لطفا برایم گریه نکنید !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه اخبار حوادث آتش نشانی خودرو سمند یاسوج خودروی سمند تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم زن پسر اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید