Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق به تقویت جامعه عراقی که متشکل از علمای دینی، مسئولین آموزشی و تربیتی، شیوخ عشایر و کسانی که در حفظ کرامت اخلاقی مشارکت داشتند است، دعوت کرد.
ایشان افزود: این ها حامی و پشتیبان کشور هستند که مورد هدف قرار دارند و برخی می خواهند از راه های مختلف آن را نابود کرده و از هم بپاشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله مدرسی اشاره کرد: برخی طرف ها پشت پرده این هجمه هستند و هدفشان نابودی بنیان اخلاقی اعضای جامعه است.
این عالم شیعه با بیان اینکه این هدف گیری به شیوه های مختلف است، گفت: یک بار از طریق توزیع مواد مخدر میان جوانان و بار دیگر از طریق رسانه ها و انحراف اخلاقی انجام می گیرد.
ایشان افزود: این امور تنها با انگیزه تجاری انجام نمی گیرد، بلکه شبکه های سازمان یافته از این طریق برای انحراف جوانان تلاش می کنند.
آیت الله مدرسی از حوزه های علمیه و مسئولین تربیتی در وزارت آموزش و شیوخ عشایر خواست به مسئولیت خود درقبال خطر ها عمل کنند و بر ضرورت تحول خطابه های حوزه ها متناسب با چالش های عصر کنونی تاکید کرد.
ایشان از نقش بزرگ عشایر در جامعه قدر دانی کرد و از آنان خواست برای مقابله با هجمه های وحشیانه حرکت جدّی داشته باشند.
آیت الله مدرسی از مسئولین آموزش عالی خواست تنها به آموزش واحد های درسی به دانشجویان اکتفا نکنند و شیوه های تربیتی متناسب با آنان ار اجرایی کنند.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه امروز در عرصه‌ای قرار داریم که باید بیش از پیش مراقب هجمه دشمنان به ویژه در حوزه فرهنگی باشیم، گفت: برای اینکه بتوانیم در این جنگ‌نرم به عنوان پیروز، از میدان سربلند خارج شویم، باید موضوع بصیرت‌افزایی را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم. وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی این مهم را فراهم می‌کند که بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم و این موضوع در شرایط کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بی‌تردید اگر به واسطه بصیرت‌افزایی بتوانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم، در آن صورت قادر خواهیم بود موضوع‌گیری درست و بهنگامی در برابر هجمه دشمنان داشته باشیم. خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان در شرایط کنونی با همه توان و ابزارهایی که در اختیار دارد، وارد جنگ فرهنگی با ایران شده است، اظهار کرد: بر همین اساس بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته تاکید زیادی نسبت به افزایش بصیرت سیاسی داشتند؛ چرا که ایشان معتقد بودند که شناخت دشمن همواره در امور نتیجه‌بخش خواهد بود. امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه دشمن امروز به جنگ فرهنگی روی آورده است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر نیز آن است که در طول سال‌های گذشته همه برنامه‌های خود اعم از جنگ سرد و نیز تحریم‌های مختلف اقتصادی را به اجرا گذاشته و چون در رسیدن به اهداف شوم خود علیه ملت ایران ناکام مانده، روی به جنگ فرهنگ آورده است. آیت‌الله خاتمی در ادامه یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی جامعه را مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و گفت: اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی به حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ و در فرمان ۸ ماده‌ای مبارزه با فساد را به صورت جامع اعلام کردند که بی‌تردید اگر این قوانین به صورت کامل و دقیق اجرا شود، نتایج و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت. وی از روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر یاد کرد و با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری مطالب جامعی را در هفته جاری و در جمع کثیری از کارگران کشور بیان کردند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، کارگران رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، به همین خاطر ارتقای وضعیت زندگی کارگران به ارتقای وضعیت کشور منجر خواهد شد. کد خبر 6089078

دیگر خبرها

  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت