Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - جانشین انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عامل قتل جوانی22 ساله که بر اثر رسم غلط تیر اندازی در مراسم عروسی در این شهرستان فوت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسن کیخا روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 در بامداد 23 آذر ماه سالجاری از قتل جوانی22ساله بر اثر تیرخوردگی در یکی از روستاهای این شهرستان در مراسم عروسی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از وقوع این قتل، اقدامات تخصصی کاراگاهان پلیس آغاز و با پایش های اطلاعاتی ماموران متوجه شدند که این تیراندازی توسط پسرعمه مقتول که جوانی 18 ساله بود انجام شده و متهم از صحنه جرم گریخته است.
جانشین انتظامی ایرانشهر گفت: پلیس با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام این جوان را در حالیکه در یکی از روستاهای این شهرستان مخفی شده بود دستگیر و به فرار یک ماهه وی پایان دادند.
وی تصریح کرد: این متهم که در ابتدا منکر انجام قتل بود در تحقیقات تخصصی پلیس و پس از مواجهه شدن با ادله قانونی لب به اعتراف گشود و گفت که «در مراسم عروسی در حال رقص محلی بودم و با اسلحه کلت تیراندازی می کردم که ناخواسته گلوله ای به سر وحید برخورد کرد و بلافاصله از محل متواری شدم».
وی با اشاره به اینکه علت وقوع این قتل رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی بود خاطر نشان کرد: با توجه به جوان بودن قاتل در این پرونده و احساساتی بودن جوانان در این سنین، بر لزوم کنترل احساسات برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و همچنین پرهیز از رسوم غلط در بین اقوام تاکید می شود.
به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.
9923**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاتل فراري ايرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس

مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرو سیترون ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف سواری سیترون خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان سروستان خبر داد. 

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سواری سیترون خارجی قاچاق در پارکینگ محل ذخیره غلات در یکی از محله‌های شهرستان سروستان، گروهی از ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان کرد: با بررسی صحت اخبار دریافتی و شناسایی مالک، تیمی از ماموران با گرفتن مجوز‌های قضایی به محل اختفای خودرو مراجعه کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه خودرو به پارکینگ انتقال داده شد، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو توقیفی را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: برخورد با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

کشف بیش از ۲۷ میلیارد ریال تنباکوی قاچاق در لامرد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بسته‌های تنباکوی قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان لامرد خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در جهت اجرای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک شدند و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند هر ۳ خودرو را با اقدامات فنی توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف سواری تندر سرقتی در کوه چنار 

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از کشف سواری پارس تندر سرقتی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی کوه‌چنار اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد سواری تندر دارای سابقه سرقت در محور‌های این شهرستان، ماموران انتظامی این فرماندهی بلافاصله طرح مهار را اجرا و خودرو را توقیف کردند.

او با اشاره به دستگیری راننده، افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو سابقه سرقت از قائم شهر استان خوزستان دارد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه خودرو برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد، گفت: پس از شناسایی مالک خودرو سرقتی و با هماهنگی قضایی خودرو تحویل مالباخته شد.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی شهید برهان حقیقی هنگام گشت زنی در حوالی سد تنگاب به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او افزود: با استعلام از سیستم آگاهی مشخص شد موتورسیکلت مسروقه و سابقه سرقت از کلانتری ۴۰ سلطان آباد شیراز دارد.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به دستگیری راکب موتورسیکلت به عنوان سارق، گفت: موتورسیکلت مسروقه با هماهنگی قضایی تحویل مالباخته و متهم روانه دادسرا شد.

احشام قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۱۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تحشام مکشوفه را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی در شهرستان کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف سواری پژو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت از شهرستان فیروزآباد خبر داد. 

سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: ماموران انتظامی کوار هنگام کنتزل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو مشکوک شدند و با اقدامات فنی آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که خودرو فوق مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان فیروزآباد دارد.

فرمانده انتظامی کوار اضافه کرد: شهروندان هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

زندان، پایان کار سارقان در خفر

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری ۱۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان فرمانده انتظامی خفر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در شهرستان خفر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات و هماهنگی قضایی، ماموران موفق شدند همه مخفیگاه‌های سارقان را شناسایی و در این خصوص ۱۳ نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

سرهنگ احمدیان با بیان اینکه متهمان در مجموع به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات اقرار کردند، گفت: سارقان پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

قدرت نمایی و تخریب خودرو پلیس به دست اراذل و اوباش در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر از افراد شرور خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: اراذل و اوباشان که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت خودو پاسگاه را تخریب کردند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی موفق شدند آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد ریال اراضی به چرخه کشاورزی در کوار

جانشین انتظامی شهرستان کوار از آزادسازی و بازگرداندن زمین‌های زراعی تغییر کاربردی داده شده به چرخه کشاورزی خبر داد.

سرهنگ رحمت‌اله ارجمندی جانشین انتظامی شهرستان کوار بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی، ماموران انتظامی از خبری مبنی بر تغییر کاربری در بخشی از زمین‌های کشاورزی شهرستان کوار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و با همکاری کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی به محل‌های از قبل شناسایی شده اعزام و موفق شدند ۱۷ هزار متر مربع اراضی را به چرخه کشاورزی بازگردانند.

جانشین انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی آزاد شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

پلمب ۳ منزل در بافت قدیم شیراز 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از پلمب ۳ منزل به علت فروش مواد مخدر در شیراز خبر داد. 

سرهنگ سیدجواد رضوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: با توجه به دغدغه و گزارشات متعدد مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر در بافت قدیم شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که خرده فروشان با انجام اقدامات مجرمانه و فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی، باعث سلب آسایش عمومی و تجمع معتادان در آن محلات شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضایی پس از شناسایی این منازل به آن مکان‌ها اعزام شدند و ۳ باب منزل را به علت فروش مواد مخدر پلمب کردند.

سرهنگ رضوی تصریح کرد: درِ منازل مذکور جوشکاری (پلمب) و با نصب بنر و دیوارنویسی به اطلاع شهروندان رسید.

کشف ۵۰ کیسه شکر خارج از شبکه توزیع در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۵۰ کیسه شکر خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ فدامی این فرماندهی در جهت مبارزه با قاچاق کالا، هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۰ کیسه شکر خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز کشف کردند و راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است و افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا کنند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.

دستگیری سارقان کابل مخابراتی با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری سارقان کابل مخابراتی و کشف ۲۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شهرستان فیروزآباد، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۲۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند، ادامه داد: سارقان به مراجع قضایی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شهروندان خواست با اعلام موارد مشکوک به ۱۱۰، پلیس را در برقراری امنیت یاری دهند. 

دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی عمدی یک باب منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی کوه‌چنار اظهار کرد: در یازدهم فروردین ماه امسال پس از اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی عمدی منزل در یکی از محلات شهرستان کوه‌چنار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل آتش سوزی شده و پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ شیروانی گفت: متهم انگیزه‌اش را از این کار اختلاف با صاحب منزل عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

او تصریح کرد: کنترل خشم از مهارت‌های ۱۰ گانه است که این مهارت هر فرد را در داشتن سلامت روح و روان یاری می‌کند، بنابراین خویشتن‌داری و بالابردن آستانه صبر و تحمل و انتخاب بهترین تصمیم برای حل درست مسائل، راهگشای برون رفت از مشکلات موجود در جامعه است.

کشف دانه‌های قهوه قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۳۴۴ بسته یک کیلویی دانه‌های قهوه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۳۴۴ بسته یک کیلویی دانه قهوه خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جمع‌آوری ۲۳۵ خرده فروش و معتاد متجاهر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جمع‌آوری ۲۳۵ خرده فروش و معتاد متجاهر در اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌های انتظامی طی یک ماه گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۲۲۷ معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از غربالگری، با هماهنگی مرجع قضایی به اردوگاه‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به سایر نتایج طرح، ادامه داد: ۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۳ کیلو و ۹۲۷ گرم تریاک، ۱۱ گرم سوخته تریاک، ۳۸ گرم شیره، ۹۶ گرم حشیش، ۱۱۰ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز، ۵۰ عدد پایپ و ۱۲ حقه وافور نیز از آنان کشف و نامبردگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: در این طرح ۳ دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال و ۳ منزل و مغازه نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می‌شود مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد