Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حجتی گفت: براساس دستورالعمل، سیب و پرتقال شب عید خریداری و برای نگهداری به استان‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمود حجتی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه پاستوریزه تخم مرغ در فاضل آباد اظهار داشت: برای تامین میوه شب عید تمهیدات لازم دیده شده و در حال حمل به استان‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیب‌های خریداری شده در حال حمل است و تا پایان دی ماه این میوه‌ها به استان‌های مقصد با توجه به نیازهای که اعلام شده در حال حمل است و پرتقال نیز با کمی تاخیر اما تا بهمن حمل می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی درباره بحث ممنوعیت کشت شالی در گلستان هم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده قرار است طرح خشک کاری شالی در استان گلستان در حال انجام است، چرا که کمک فراوانی به بحث حفظ ذخایر آبی می‌شود.

حجتی تاکید کرد: ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح خشک کاری شالی در استان گلستان اختصاص یافته و این در دستور عمل قرار گرفته و با آبیاری نوین و آبیاری هوشمند که در دستور کار است، این کار در استان گلستان گسترش یابد.

وزیر جهاد کشاورزی درباره کارخانه فرآوری تخم مرغ هم گفت :این کارخانه می تواند نیاز کشور در زمان کمبود را حل کند ودر زمان افزایش تولید هم با روش های نوین زمینه ماندگاری وصادرات را فراهم کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخم مرغ حمل و نقل جاده ای میوه شب عید وزیر جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول  گفت: در سال زراعی جاری ۵ هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافت. 

بهروز قمر زاده افزود:  ۲۹ دستگاه ماشین ‏آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می‌شود حدود  ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت شود. 

وی ادامه داد: محصول چغندر شهرستان دزفول پس از برداشت به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله بصورت پائیزه کشت می‏شود.

 

 

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب