Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران مهام تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «مُر قانون» که در ایام نوروز ۹۸ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد درباره این سریال بیان کرد: ۲ روز از تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مُر قانون» در مرکز شماره‌گذاری میثم می‌گذرد و این روزها مهران غفوریان و یوسف تیموری جلوی دوربین محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در کیلومتر ۱۷ جاده کرج همچنان ادامه دارد و تدوین این اثر همزمان با تصویربرداری توسط ماندانا مرادقلی و سودابه سعیدنیا در حال انجام است.

مهام در پایان بیان کرد: طی روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد.

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: فرزام گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، ایمان تقی‌بخش فیلمبردار دوربین دو، امید الله‌وردی دستیار اول تصویربرداری، ابراهیم میرزایی حسین فرجی و محمد زارعی و کیارش مقدسی دستیار تصویربردار، مجتبی خادم زاده مدیر برنامه‌ریزی، مهدی توکلی دستیار اول کارگردان، امید شیرانگیز دستیار کارگردان، لیلا مربی منشی صحنه، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، علی ذوالفقاری صدابردار، فرهاد عزیزی فر طراح صحنه و لباس، ماندانا مرادقلی و سودابه سعیدنیا تدوینگر، امیرمحمد مهام و روژین روشن پژوه گروه کارگردانی، مجتبی احمدی مشاور رسانه ای، ایلیا عزیزی‌فرد تصویربردار پشت صحنه.

کد خبر 4512989 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه سه سیما مهران مهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران خوبمان در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و همچنین پلیس راهور که توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جان‌باختگان در تصادفات جاده‌ای بود که نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد.

سردار حسینی تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه شرایط نسبتاً خوبی را داشتیم که با همین برنامه‌ریزی و با همین حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب‌تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم حتماً باید اقدامات خود در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

وی افزود: انتظار داریم از همه بخش‌هایی که در این موضوع نقش و سهم دارند به ویژه سازمان صداوسیما که امسال را یک سال متفاوت در نظر بگیرند برای اینکه همه این بخش‌ها بتواند در موضوع سلامت مردم در شد آمدی و همچنین در حوزه رانندگی آموزش‌های لازم انتقال پیدا کند.

کد خبر 6088286

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون