Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@03:24:53 GMT

کنفدراسیون فوتبال آسیا، لبنان را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۴۱۴

به گزارش پارس نیوز، 

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز «دوشنبه» با انتشار بیانیه‌ای تلویزیون لبنان (Tele Liban) را به خاطر پخش غیرقانونی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا محکوم کرد.

سایت AFC با هشدار به تلویزیون لبنان و محکوم کردن این اقدام نوشت: تلویزیون لبنان باید سریع این اقدام خود را متوقف کند. AFC نامه متوقف کردن این اقدام را به تلویزیون لبنان نوشته است و این حق را دارد که هر اقدامی لازم است، انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که عربستان در یک اقدام غیرقانونی بازی‌های جام جهانی را به صورت غیرقانونی پخش کرد و البته این موارد بار‌ها در این کشور و امارات اتفاق افتاده است و هر بار فقط به یک تذکر ساده بسنده شده و به نظر می‌رسد در این بیاینه هشدار گونه، اماراتی‌ها به عنوان میزبان نقش داشته اند و این به نوعی تبعیض میان کشور‌های عربی در فوتبال آسیا و جهان در پی نقض قانون است.

تلویزیون لبنان اگر در مورد قوانین حق بخش دچار تخلف شده است مستحق دریافت توبیخ است، اما آیا جریمه یا توبیخی برای عربستان سعودی در قبال جام جهانی لحاظ شد؟

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تلویزیون عربستان جام جهانی جهان قانون عربستان سعودی تلویزیون جهان فوتبال فوتبال آسیا لبنان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و قرقیزستان امروز _چهارشنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747418

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا