Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:43:53 GMT

3 عنوان برتر جشنواره رسانه ای ابوذر به فارس رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۶۵۵

3 عنوان برتر جشنواره رسانه ای ابوذر به فارس رسید

به گزارش ایرنا، در آیین پایانی این جشنواره که دوشنبه با حضور دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حوزه هنری انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد، خبرنگار ایرنا با نگارش گزارشی با عنوان 'چند می گیری تصادف کنی' مقام دوم بخش گزارش این جشنواره را به دست آورد.
افشارپور اول آذرماه گذشته در آیین اختتامیه استانی جشنواره ابوذر در فارس در 2 بخش جداگانه گزارش و خبر، حائز مقام های نخست شده و به مرحله کشوری راه یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آیین اختتامیه مرحله کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر، همچنین احمدرضا مداح از خبرگزاری برنا فارس موفق به کسب رتبه دوم در بخش عکس شد.
مرضیه امیری از پایگاه خبری شیرازه نیز موفق به کسب رتبه اول در بخش خبر شد.
در این جشنواره به دلیل کسب بیشترین تعداد جوایز و همراهی بخش زیادی از رسانه های استانی جایزه ویژه ای به مصطفی اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس تقدیم شد.
چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف ارتقا و غنی‌سازی تولیدات انقلابی‌محور رسانه‌ها به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد.
مخاطبان این جشنواره رسانه ای در قالب های خبر، مقاله، عکس خبری، موشن‌گرافی، تیتر، گزارش، مستند و کاریکاتور برای آثار منتشرشده در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با یکدیگر رقابت کردند.
این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای اصلی مقاومت، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.
9873/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی انقلاب اسلامی دفاع مقدس کاریکاتور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره ملی «تیتر ۱۳» به‌عنوان نقطه عطفی در زمینه رونق نشریات دانشجویی از فردا به مدت سه روز در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می‌شود.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر ۱۳» است‌.

برای برگزاری این جشنواره در مرحله اول، فراخوانی منتشر شد و براساس آن دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شدند.

در اختتامیه جشنواره نیز که با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

همچنین براساس اخبار منتشرشده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه فردوسی، هر کدام از فعالان نشریات و تشکل‌ها که اولویت خود را حل مسائل دانشگاه قرار دهند، از حمایت ویژه این معاونت برخوردار خواهند شد. 

مهمترین کارکرد نشریات دانشجویی، آگاهی‌بخشی به قشر دانشجو است و فرصت تعامل دانشجویان با جامعه را فراهم می‌کند. بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها از ظرفیت نشریات دانشجویی بهره کافی را ببرند. 

آن‌طور که برگزارکنندگان جشنواره «تیتر ۱۳» اعلام کرده‌اند، این جشنواره نقطه عطفی در نشریات دانشجویی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود امسال، سال پررونقی در حوزه نشریات دانشجویی باشد. 

جشنواره ملی رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند