Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@17:46:33 GMT

هراز و کندوان بدون زنجیر چرخ نروید

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۷۳۱

هراز و کندوان بدون زنجیر چرخ نروید

خبرگزاری ایسنا: علیرضا قدمی با بیان اینکه درحال حاضر تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های مازندران به صورت عادی و روان، اما سطح جاده‌ها لغزنده است، اظهارکرد: از لحاظ جوی در ارتفاعات "هراز و کندوان" شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: با توجه به ورود سامانه سرد بارشی از روز گذشته به کشور و استان مازندران، تردد خودرو‌ها در دو محور هراز و کندوان با زنجیر چرخ الزامی است همچنین از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در این دو محور ممانعت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با بیان به اینکه ریزش سنگ و رانش معمولا در فصول سرد سال پدیده‌ای طبیعی است، ادامه داد: لازم است رانندگان از محور‌های کوهستانی مازندران با احتیاط تردد کنند تا دچار حادثه نشوند.

قدمی با بیان اینکه انسداد شبانه محور کندوان از روز‌های پایانی مهرماه آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد، تصریح کرد: این محدودیت از ساعت ۲۱ تا ساعت ۵ بامداد روز‌های شنبه تا سه شنبه به جزء روز‌های تعطیل اعمال می‌شود که در مدت اجرای محدودیت هراز و سوادکوه به عنوان محور‌های جایگزین اعلام شدند.

وی با اشاره به ثبت بیش از ۳۰۰ هزار مورد تخلف سرعت سال گذشته توسط دوربین‌های جاده‌ای در مازندران، بیان کرد: طی ۹ ماهه امسال نیز حدود ۲۰۰ هزار تخلف سرعت توسط دوربین‌های جاده‌ای در راه‌های مازندران به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: برخی از رانندگان قبل از رسیدن به این دوربین‌ها سرعت خود را کم کرده، ولی باید بدانند این دوربین‌ها هوشمند و فاصله بین دو دوربین را نیز محاسبه می‌کنند، بنابراین مهم‌ترین توصیه ما به رانندگان توجه به سرعت مطمئنه است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی هراز پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • (ویدئو) اولین تصاویر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان
  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • ببینید | اولین تصاویر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز