Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، سامان احمدی، معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 24 دی ماه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره فیلم فجر در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور دسترسی به عدالت فرهنگی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه اکران فیلم های این جشنواره با سازمان امور سینمایی و سمعی بصری افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه 11 تا 14 فیلم این دوره از جشنواره فیلم فجر در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج اکران می‌شود.
معاون امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، زمان برگزاری این جشنواره را 12 تا 22 بهمن امسال ذکر و اعلام کرد: جشنواره در تاریخ های 19 و 20 بهمن به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعطیل است.
احمدی یادآور شد: با رایزنی‌های انجام شده با سازمان امور سینمایی ظرف روزهای آینده عناوین و پک فیلم‌های اکران شده این جشنواره در استان اعلام و پیش فروش فیلم‌ها نیز از ششم بهمن توسط سامانه الکترونیکی پارس بلیط در استان آغاز خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ در ادامه این جلسه حکم ابلاغ کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، حراست، دبیر اجرایی، مسئول دبیرخانه و مسئول سامانه فروش بخش استانی سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به اعضا اهدا شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی سامان احمدی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد