Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌نظر می‌رسد دفتر خبری سامسونگ تأیید کرده که گوشی تاشدنی این شرکت در ابتدای اسفندماه، همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، می‌دانیم که غول دنیای گوشی‌های اندرویدی به‌زودی جدیدترین پرچم‌دار خود، گلکسی اس ۱۰ را در رویداد Unpacked در ابتدای اسفندماه معرفی خواهد کرد. هرچند رویداد معرفی گوشی‌های سری اس هرسال برگزار می‌شود و ممکن است مانند گذشته هیجان‌انگیز نباشد؛ اما آنچه هیجان‌انگیز است، معرفی اولین گوشی تاشدنی سامسونگ با نام گلکسی F مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساسس بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده توسط دفتر خبری سامسونگ، به‌نظر می‌رسد گوشی تاشدنی گلکسی F نیز همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد. در این بیانه‌ی مطبوعاتی که در اصل به‌زبان کره‌ای منتشر شده، از عبارت «باز شدن آینده از حالت تاشده» استفاده شده است.

تابلو تبلیغاتی رویداد Unpacked ۲۰۱۹ به زبان کره‌ای در پاریس

متن این بیانه‌ی مطبوعاتی بدین شرح است:

«سامسونگ تبلیغات در فضای بیرونی برای رویداد Unpacked در سال ۲۰۱۹ را از یازدهم ژانویه (۲۱ دی‌ماه) در قصر کنکورد در پاریس شروع می‌کند. این اولین‌بار است که سامسونگ تبلیغات در فضای بیرونی را به زبان کره‌ای به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت سامسونگ با استفاده از تبلیغات به‌ زبان کره‌ای نشان می‌دهد که مفتخر است که به‌عنوان یک شرکت کره‌ای، توانسته به جایگاه رهبری توسعه‌ی ابزارهای موبایل دست پیدا کند. این آگهی تبلیغاتی امیدها و سوالاتی را هم در رابطه با محصولات خانواده‌ی گلکسی ایجاد می‌کند.

عبارت «Unfolding the Future» (به‌معنی باز شدن آینده از حالت تاشده)، نشان‌دهنده‌ی پایبندی سامسونگ به نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند است. عدد ۱۰ نشان‌دهنده‌ی دهمین سالگرد عرضه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی است و عدد ۲۱ هم به تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید خانواده‌ی گلکسی اشاره می‌کند.

رویداد Unpack ۲۰۱۹ روز بیستم فوریه (اول اسفند) در شهر سن‌فرانسیسکو در ایالات‌ متحده برگزار خواهد شد».

شایان ذکر است که کره‌ای‌ها در ابتدا با عرضه‌ی یک میلیون گوشی از خانواده‌ی گلکسی F میزان استقبال از این محصول را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. این محصول جدید که بیشتر کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده است، با قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گلکسی اس ۱۰ گوشی هوشمند گوشي سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری رویداد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در تاریخ یازدهم و دوازدهم اردیبهشت خبر داد.

حسین حق‌شناس در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری رویداد ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: همزمان با برگزاری رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان فرصتی برای ارائه طرح‌ها و محصولات فناورانه گذاشته شده است تا افراد و شرکت‌هایی که نتوانستند در نمایشگاه غرفه داشته باشند علاوه بر غرفه داران بتوانند با ارائه محصولات و طرح‌های خود در حضور داوران، مدیران شهری و متخصصان مربوطه، طرح خود را به چالش کشیده و مطرح کنند.

وی با بیان اینکه این رویداد در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: مهلت ثبت نام تا هشتم اردیبهشت از طریق سایت http://goingevent.com/panel/ فراهم است، مخاطبان باید رزومه و فایل معرفی محصول یا طرح فناور به همراه فرم مربوطه را از طریق لینک ارسال کنند، سپس ارزیابی اولیه در تاریخ نهم اردیبهشت انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پس از انجام داوری هر مجموعه‌ای که طرح مناسبی داشته باشد، در حضور مدیران شهری فرصت دارد تا طرح خود را ارائه دهد، تصریح کرد: ارائه طرح یا محصول به‌صورت حضوری در محل دانشگاه صنعتی اصفهان و در حاشیه نمایشگاه انجام می‌شود و به طرح برتر جایزه یک میلیارد ریالی تقدیم خواهد شد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: این رویداد با همکاری و تأمین مالی شرکت توسعه صنایع شهر فرین وابسته به بانک شهر برگزار می‌شود.

کد خبر 747265

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟