Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش گفت: در مأموریت «هواپیمای حادثه‌دیده» امروز در فاصله رفت و برگشت مأموریت آموزشی برای خلبانان و مجموعه تیم پروازی صورت گرفته است. در نتیجه این مأموریت علاوه بر مأموریت مردم یاری، مأموریت آموزشی نیز بوده است. امیر سرتیپ «شاهین تقی‌خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه شیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به حادثه «سقوط هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷» گفت: در این ماموریت برای صرفه‌جویی در استفاده از تجهیزات و استفاده مطلوب از زمان‌های طولانی مأموریت، همزمان اقدامات آموزشی نیز انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در ماموریت «هواپیمای حادثه‌دیده» امروز نیز در فاصله رفت و برگشت، مأموریت آموزشی برای خلبانان و مجموعه تیم پروازی صورت گرفته است.
تقی‌خانی اظهار داشت: در نتیجه این مأموریت علاوه بر مأموریت مردم یاری، ماموریت آموزشی نیز بوده است.
سخنگوی ارتش تاکید کرد: ضمنا هواپیما به هیچ عنوان در اجاره نبوده است.

امیر  تقی‌خانی قبل از ظهر امروز نیز  در خصوص حادثه آتش سوزی هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ اظهار کرد: این هواپیما که برای حمل گوشت در طرح مردم‌یاری و کمک به اقتصاد کشورمان فعالیت می‌کرد متعلق به نیروی هوایی ارتش بود.

وی افزود: این هواپیما از مبدا بیشکک قرقیزستان اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج شد و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند، دچار آتش سوزی شد.

سخنگوی ارتش ادامه داد: این اقدام در راستای خدمت به مردم عزیزمان توسط دلاورمردان نیروی هوایی ارتش در حال انجام بود که خلعت پرافتخار شهادت را تعدادی از این عزیزان نوشیدند و یک نفر از این عزیزان نیز در حال حاضر مجروح شده است.

امیر تقی خانی خاطرنشان کرد: جزئیات این حادثه و علت وقوع آن، توسط تیم‌های تخصصی که هم اکنون در منطقه هستند در حال بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر تقی خانی سخنگوی ارتش سقوط هواپیما فرودگاه فتح فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟