Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از دعوت 75 کشتی گیر آزادکار به تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی که قرار است به میزبانی کرمانشاه برگزار شود، خبر داد.

محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 75 کشتی گیر دعوت شده در قالب 10 وزن از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران به تیم ملی دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مجموع نفرات دعوت شده برای مسابقات جام جهان پهلوان تختی پنج نفر آن ها به نام های رضا افضلی، حامد رشیدی، بهمن تیموری و ارشک و یدالله محبی از استان کرمانشاه هستند.
محبی خاطرنشان کرد: افضلی و رشیدی در وزن 74 کیلوگرم، تیموری در 79 کیلو و ارشک و یدالله محبی نیز در اوزان 92 و 125 کیلوگرم کشتی می گیرند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مجموع نفرات دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام تختی، هشت نفر در وزن 57 کیلوگرم، 6 نفر در وزن 61 کیلوگرم، هفت نفر در اوزان 65، 70، 74 و 79 کیلوگرم، هشت نفر در 86 کیلوگرم، هفت نفر در وزن 92 کیلوگرم، 10 نفر در وزن 97 کیلوگرم و هشت نفر هم در وزن 125 کیلوگرم حضور دارند.
وی تصریح کرد: هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهان پهلوان تختی برعهده غلامرضا محمدی خواهد بود.
محبی هچنین با بیان اینکه سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود، از آمادگی کامل استان برای میزبانی این رویداد مهم خبر داد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي مسابقات جام تختي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند

کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی اجازه حضور در ترکیه را پیدا نکردند.

به گزارش فارس، سردی روابط ترکیه و اسرائیل به رویای تیم کشتی رژیم صهیونیستی برای شرکت در المپیک پاریس در تابستان امسال پایان داده است.

آژانس امنیت رژیم اشغالگر قدس به ورزشکاران اطلاع داد که آنها مجاز به پرواز به استانبول برای مسابقات مقدماتی المپیک که روزهای 9 تا 13 ماه می در ترکیه برگزار می‌شود،  نیستند. این مسابقات آخرین فرصت برای جواز حضور در بازی‌های المپیک است.

5 ورزشکار اسرائیلی که قرار بود در این مسابقات شرکت کنند این خبر را دریافت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو