Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز دوشنبه در دیدار اسقف اعظم و اعضای شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان با وی، خاطرنشان کرد: حضور ارزشمند جامعه ارامنه در شهر تبریز، مدیون مدیریت شورای خلیفه‌گری و راهبری اسقف اعظم است.

وی با بیان اینکه دولت و استانداری متعلق به همه شهروندان و هموطنان است، افزود: تمام مسائل و مشکلات جامعه ارامنه را در حد امکانات و اختیارات پیگیری می‌کنیم تا ارتباط و صمیمیت بین هموطنان بیش از گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضرت عیسی(ع) برای ما مسلمانان هم به اندازه مسیحیان قابل احترام است، خاطرنشان کرد: گفت: هدایت و اصلاح جامعه، هدف مشترک همه ادیان الهی است و امروز پیروان انبیا باید برای برون‌رفت جهان از وضعیت متلاطم کنونی، یکپارچه و متحد باشند.

حمایت‌های مسئولان استان و شهر تبریز از جامعه ارامنه

اسقف اعظم خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان هم در این دیدار با قدردانی از ابراز محبت استاندار آذربایجان شرقی به جامعه ارامنه، گفت: ارامنه در طول تاریخ به‌عنوان شهروندان ایرانی همواره متعهد و وفادار به جامعه خود بوده‌اند و امروز هم آماده‌اند تمام امکانات خود را به نفع جامعه به کار گیرند.

گریگوری چیفت‌چیان با اشاره به حمایت‌های مسئولان استان و شهر تبریز از جامعه ارامنه، گفت: فعالیت‌های روزمره جامعه ارامنه بدون هیچ مشکل خاصی در جریان است؛ البته ما هم مانند سایر هموطنان خود مشکلاتی داریم که باید دست به دست هم دهیم و برای حل مشکلات و اعتلای کشور تلاش کنیم.

روبیک جانانه، رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان هم از برنامه‌ریزی این شورا برای گرامی‌داشت هرچه‌باشکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

کد خبر 4513079

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی