Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، خداداد عزیزی هم وارد فضای تبلیغات شده و به تازگی او را در حال تبلیغ محصولات پتروشیمی می‌بینیم. با حماسه‌ساز ملبورن گپ و گفتی انجام دادیم که می‌خوانید.


* چطور قبول کردید برای محصولات پتروشیمی تبلیغ کنید؟
اشکال قانونی یا شرعی دارد؟ (خنده) تعدادی از دوستان در کار تولید داخلی هستند، چه چیزی بهتر از تبلیغ کالای باکیفیت داخلی؟!


* برای خودتان درآمد مالی دارد؟
اولویت من در هیچ کاری مسائل مالی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر سالی که تصمیم به ترک فوتبال آمریکا گرفتم و به پاس پیوستم، به خاطر پول بود؟ ۱۰ برابرش را کشور‌های همسایه می‌دادند، اما در آن دوره دوست داشتم در ایران بازی کنم.


* جالب بود نخواستید به پرسپولیس و استقلال بروید!
هر دو تیم و طرفدارانش برایم عزیز بودند و دوست نداشتم وارد فضای کری‌خوانی شوم. از طرفی خودم را می‌شناختم و می‌دانستم وارد چنین فضایی شوم، حوصله یا صبر لازم را برای حرف‌ها و شوخی‌ها ندارم (خنده).


* چطور راضی شده‌اید در کار تبلیغاتی‌تان کراوات بزنید؟
مگر رضایت می‌خواهد؟ مگر زمانی که بازیکن کلن بودم، کراوات نمی‌زدم؟ لباس فرم تیم، کراوات داشت و من بدون مشکلی استفاده می‌کردم.


* چطور زمانی که بازیکن سال آسیا شدید در مراسم برخلاف رسم معمول مراسم‌های AFC کراوات نزدید؟
عجب داستانی شده (خنده). یادتان باشد کراوات نشانه شخصیت یا بی‌شخصیتی نیست و یک پوشش دل‌بخواهی است. حالا که این‌قدر حساس شده‌اید از این به بعد بیشتر به گردن می‌زنم!


* دوستان‌تان نگفتند خوش‌تیپ‌تر شده‌اید؟
چرا، ولی نمی‌دانم چرا می‌گفتند تیپت به درد جزیره کیش می‌خورد (خنده).


* در یک برنامه تلویزیونی به نوعی اظهارات مسعود ده‌نمکی را در مورد نتیجه بازی ایران و یمن رد کردید، به صورت کلی درخصوص اینکه باید به یمن کمتر از ۵ گل می‌زدیم، چه نظری دارید؟
به نظرم اطلاعات ایشان درباره نحوه آماده‌سازی یمن کافی نبود. همه می‌دانیم یمن دچار دودستگی شده و تیم ملی این کشور مورد حمایت عربستان سعودی قرار داشته و دارد و با هزینه آن‌ها خودش را مهیای بازی مقابل ایران کرد. شک نکنید اگر این تیم یمن زورش را داشت ۵ گل به ما می‌زد. بخش دیگری از یمن که شیعه هستند، مورد ظلم آشکار عربستان قرار دارند و مردم مظلوم آن مناطق سال‌هاست زیر بمباران قرار دارند پس حکایت تیم یمن حاضر در جام ملت‌ها با مردمی که اکنون درگیر جنگ هستند، متفاوت است.


* عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر چطور بوده است؟
خوب. امیدوارم تیم ملی برابر عراق هم به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کند. دوست دارم این تیم خوب‌مان به عربستان بخورد و این تیم را گوش‌مالی درست و حسابی بدهد تا همه از پیروزی مقابل تیم پاچه‌خاران کشور‌های دشمن‌مان لذت ببریم.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عربستان پرسپولیس استقلال تیم ملی فوتبال ایران خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول فردا در دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهم است. قرمزها در دیدار گذشته‌شان مقابل اورتون شکست غیرمنتظره و بدی را متحمل شدند و اکنون در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش و شایعات انتخاب جانشین او در فصل آینده پاسخ داد.

وضعیت خاکپو؟
او حالش خوب بود و الان هم نوزاد به دنیا آمده و او هم حالش خوب است. به تمرینات برگشته و مشکلی نیست.

شرایط تیم در ادامه فصل؟
قطعا کار دشواری در پیش داریم و فقط مربوط به ما نیست. اگر می‌خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم حریفان هم امتیاز از دست دهند. این وضعیت را دوست ندارم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که بعد از یک بازی به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. در زندگی‌ام زیاد ناامید شده‌ام اما این از بقیه خاص‌تر بود. چند هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنیم و از کورس عقب مانده‌ایم. من مطمئنم هواداران و رسانه‌ها حالا دیگر سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی می‌بینند.

دلیل‌تان برای باخت در دربی؟
من مسئولیت دربی را بر عهده می‌گیرم. می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. آیا ممکن است خسته باشیم؟ بله. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند، مثلاً ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می‌تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی بیرون بوده است. هیچکس در اینجا اصلا خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از آن درس بگیرند. با یک سرمربی جدید در فصل آینده، آنها می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند.

در مورد شایعات اسلوت؟
من چیزی نخوانده‌ام اما خود آرنه حرف‌هایی زده است. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم اگر او به این شغل علاقه داشته باشد و برای آن هیجان‌زده باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که در مورد او شنیده‌ام را دوست دارم. برخی افراد که می‌شناسم به من گفته‌اند، او مربی خوبی است. فکر می‌کنم خوب به‌نظر می‌رسد. برای او شغل مناسبی است، بهترین شغل و باشگاه در جهان.

ارزیابی‌تان از لیورپول در این فصل؟
من الان فصل را ارزیابی نمی‌کنم. هنوز چند بازی باقی مانده که ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. بازی با اورتون یک سقوط بزرگ بود اما پیش از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام تلاش می‌کردیم، برای همه دردسر بودیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می‌خواهیم به عنوانی بالاتر هم دست پیدا کنیم. این پسرها بازیکنان باورنکردنی‌ای هستند و وظیفه من ایجاد فضایی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجاست که من شکست خورده‌ام. مطمئن نیستم چرا و کجا این اتفاق افتاد اما چیزی را که می‌خواستم در بازی با اورتون ندیدم. حالا فقط می‌خواهیم در بازی‌های آینده بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟