Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، در جشن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با اشاره به خلأ‌ها و مشکلات قانونی حوزه پرستاری گفت: نمایندگان مجلس، رفع این مشکلات را پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در نشست روز‌های آینده کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس، این مشکلات مطرح و راهکار‌هایی برای رفع آن تصویب می‌شود.

به گفته ربیعی؛ هر طرح و قانونی که در رمینه حوزه پرستاری در مجلس به تصویب برسد، در جهت رفاه بیشتر و بهبود شرایط کاری پرستاران کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: از نظرات و پیشنهادات پرستاران هم در این راستا استقبال می‌شود.

گفتنی است: در این جشن با حضور استاندار و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری، از ۵۳ پرستار برگزیده استانی، یک پرستار برگزیده بیماران خاص و یک پرستار برگزیده الگوی شاخص «نماد ارتباط موثر» و ۱۶ نفر از پرستاران بازنشسته تجلیل به عمل آمد.

در حال حاضر، دو هزار و ۴۸۳ پرستار در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت هستند.

پنجم جمادی الاولی خجسته سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دفاع جانانه یک مرغ از جوجه‌هاش در برابر حمله مار (فیلم) قلدربازی یک میمون برای ۲ مار کبری (فیلم) لحظه تماشایی تولد مار کبرا در دستان یک مرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی