Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: امیر سرتیپ «شاهین تقی‌خانی» در گفت‌وگو با میزان با اشاره به حادثه «سقوط هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷» گفت: در این ماموریت برای صرفه‌جویی در استفاده از تجهیزات و استفاده مطلوب از زمان‌های طولانی مأموریت، همزمان اقدامات آموزشی نیز انجام می‌گیرد.   وی افزود: در ماموریت «هواپیمای حادثه‌دیده» امروز نیز در فاصله رفت و برگشت، مأموریت آموزشی برای خلبانان و مجموعه تیم پروازی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی‌خانی اظهار داشت: در نتیجه این مأموریت علاوه بر مأموریت مردم یاری، ماموریت آموزشی نیز بوده است.
سخنگوی ارتش تاکید کرد: ضمنا هواپیما به هیچ عنوان در اجاره نبوده است.

امیر  تقی‌خانی قبل از ظهر امروز نیز  در خصوص حادثه آتش سوزی هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ اظهار کرد: این هواپیما که برای حمل گوشت در طرح مردم‌یاری و کمک به اقتصاد کشورمان فعالیت می‌کرد متعلق به نیروی هوایی ارتش بود.

وی افزود: این هواپیما از مبدا بیشکک قرقیزستان اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج شد و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند، دچار آتش سوزی شد.

سخنگوی ارتش ادامه داد: این اقدام در راستای خدمت به مردم عزیزمان توسط دلاورمردان نیروی هوایی ارتش در حال انجام بود که خلعت پرافتخار شهادت را تعدادی از این عزیزان نوشیدند و یک نفر از این عزیزان نیز در حال حاضر مجروح شده است.

امیر تقی خانی خاطرنشان کرد: جزئیات این حادثه و علت وقوع آن، توسط تیم‌های تخصصی که هم اکنون در منطقه هستند در حال بررسی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: امیر تقی خانی سخنگوی ارتش سقوط هواپیما فرودگاه فتح فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی

به گزارش جام جم آنلاین، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.   وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیروهای امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.   رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در  ۴۸ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی تصریح کرد:  ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد