Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور با بیان اینکه کارگر شرکت نیشکر هفت تپه، یک فرد و کارگر عادی نبوده و چه بسا برای سرپوش گذاشتن به جرائم خود مسئله شکنجه را مطرح کرده است گفت: مشخص شده خبر شکنجه کارگر شرکت نیشکر هفت تپه از اساس دروغ بوده و هیچ‌گونه ضرب و جرح و شکنجه ای در کار نبوده است.


به گزارش شریان نیوز،حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در گفت‌وگو با اخبار نیمروزی شبکه یک در رابطه با ادعای شکنجه یکی از کارگران بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه گفت: متاسفانه این خبر را برای برداشت‌هایی که با اهداف سیاسی خودشان داشته‌اند، منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان وی گفت: چون این فرد، یک فرد و کارگر عادی نبوده است، به لحاظ ارتباطاتی که با برخی جاها داشته است و به لحاظ جرائمی که مرتکب شده بوده است چه بسا برای سرپوش گذاشتن به آن جرائم، مسئله شکنجه را مطرح کرده است.

این مقام قضایی بیان کرد: لذا مشخص شده خبر از اساس دروغ بوده است و هیچگونه ضرب و جرح و شکنجه ای در کار نبوده است.

آیت‌الله آملی لاریجانی روز دوشنبه هفته گذشته در جلسه مسئولان عالی قضایی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به انتشار برخی شایعات و ادعاها مبنی بر شکنجه یکی از کارگران بازداشتی کارخانه نیشکر هفت تپه تاکید کرد: به دادستان محترم کل کشور دستور می دهم که همین امروز با تشکیل هیئتی مستقل و اعزام این هیئت به منطقه، موضوع را مورد بررسی قرار دهند و هر چه سریع تر نتیجه بررسی ها را به اطلاع اینجانب و مردم عزیزمان برسانند.

علی اکبر بختیاری رییس دفتر دادستان کل کشور فردای آن روز اعلام کرد که با توجه به دستور رئیس محترم قوه قضاییه به منظور بررسی شایعات و ادعا‌ها درباره شکنجه یکی از کارگران بازداشتی شرکت نیشکر هفت تپه، هیئت کارشناسی ویژه از سوی دادستان کل کشور تعیین شد و برای رسیدگی به موضوع در استان خوزستان حضور دارند.

دسته بندیسیاسی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز (چهارشنبه) با استقبال رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضائی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

کد خبر 6088110

دیگر خبرها

  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • دروغ علنی طالبان؛ آب هیرمند را به شوره‌زار می‌ریزند تا به ایران نرسد!
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟