Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهوری شهادت ۱۵ نفر از کارکنان نیروی هوایی ارتش در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

در پیام حسن روحانی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سانحه تلخ و دردناک هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ که منجر به شهادت جمعی از پرسنل خدوم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان شد، باعث تأثر و تاسف عمیق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به ملت بزرگ ایران، عموم نیرو‌های مسلح، نیروی هوایی ارتش و به ویژه خانواده‌های داغدیده تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای شهدای این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

لازم است دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی دقیق علل این حادثه، با اتخاذ تدابیر و اقدامات ضروری، از تکرار اینگونه رخداد‌های ناگوار و جبران ناپذیر، پیشگیری به عمل آورند.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: فردا

کلیدواژه: پیام تسلیت روحانی شهادت کارکنان نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد