Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@22:36:37 GMT

اعتصاب هزاران معلم در لس‌آنجلس بخاطر دستمزد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۵۲۸۴

اعتصاب هزاران معلم در لس‌آنجلس بخاطر دستمزد

به گزارش جهان نيوز، ده‌ها هزار معلم شاغل در شهر لس آنجلس در آمریکا بابت دستمزد‌های کم دوشنبه را در اعتصاب گذراندند.

 به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» این اعتصاب به دنبال شکست ماه‌ها مذاکره بابت افزایش دستمزدها صورت گرفت.

«آلکس کاپوتو پیرل» دبیر اتحادیه معلمان در لس آنجلس در سخنرانی در جمع معلمان اعتصاب کننده گفت: «دانش آموزان، به خاطر شما دست به اعتصاب زده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 اتحادیه معلمان لس آنجلس با 35 هزار عضو پیشتر هشدار داده بود در صورت عدم حصول توافق بابت افزایش دستمزدها و کاسته نشدن از شمار دانش آموزان در کلاس‌های درس اعتصاب خواهد کرد.  

به نوشته آسوشیتدپرس، با وجود اعتصاب معلمان، مدارس در این شهر کماکان دایر هست زیرا صدها معلم جایگزین برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است. هرچند که این اقدام نیز با اعتراض  اتحادیه معلمان لسآنجلس مواجه و غیر مسئولانه خوانده شد.

معلمان شاغل در لس آنجلس و نواحی اطراف کم شدن شمار دانش آموزان در کلاس‌ها که اینک 30 نفره است و حضور کتابدار و مشاور در مدارس را نیز خواستارند. معلمان این شهر خواهان افزایش 6.5 درصدی حقوق خود هستند.

گفته می‌شود که اقدام معلمان در لس آنجلس ، اعتصاب همکاران در شهرها و ایالات دیگر از جمله «کنتاکی»، «اوکلاهاما»، «آریزونا»، «کالرادو»  و  «واشنگتن»  را در پی خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند