Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: مدارس شهرستان های بن، کوهرنگ و اردل روز سه شنبه 25 دی ماه تعطیل اعلام شد.

بیات سلطانی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارش های متفاوت در شهرستان های مختلف و با هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران شهرستان ها ، فعالیت مدارس در روز سه شنبه 25 دی ماه در برخی مناطق تعطیل یا با تاخیر آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: به دلیل بارش برف و باران واحتمال رانش زمین تمامی مدارس در نوبت صبح و بعدازظهر در شهرستان کوهرنگ، بن و اردل تعطیل است.
سلطانی افزود: در شهرستان فارسان مدارس بخش باباحیدر در تمام مقاطع تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان با یک ساعت تاخیر فعال می شود.
وی اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس شهرستان های بروجن، سامان و کیار در تمام دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
به گفته وی ، در شهرستان شهرکرد مقطع پیش دبستانی و دبستان در ناحیه یک و 2 با یک ساعت تاخیر و در اداره آموزش و پرورش منطقه لاران نیز در مرغملک و سودجان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل و سایر دوره ها در نقاط با یک ساعت تاخیر فعال می شوند.
در شهرستان لردگان و عشایر در دوره ابتدای نوبت صبح با یک ساعت تاخیر فعال می شود.
به گزارش ایرنا، بر اساس نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان ادامه دارد.
بر اساس اعلام هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته 189 میلیمتر بارش در شهرستان کوهرنگ بوده است.
ارتفاع برف جدید در این شهرستان 60 سانتیمتر و ارتفاع کل برف به بیش از 93 سانتیمتر می رسد.
7360/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعطيلي مدارس آموز ش و پرورش بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت ۵ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس