Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات از عملکرد بازیکنانش مقابل تایلند راضی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آلبرتو زاکرونی که شاگردانش امشب (دوشنبه) در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با تساوی یک بر یک مقابل تایلند به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند، پس از این بازی گفت: انتظار عملکرد بهتری را از بازیکنانم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امارات تصریح کرد: ما گل زودهنگامی به ثمر رساندیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم، اما در ادامه گل تساوی را دریافت کردیم و کنترل‌مان را از دست دادیم. در کل از امتیاز میزبانی خود به خوبی در این بازی استفاده نکردیم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زاکرونی امارات تایلند فوتبال جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد