Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:44:15 GMT

تلاش زمین خواران یزدی قبل از اقدام ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۵۶۷۶

تلاش زمین خواران یزدی قبل از اقدام ناکام ماند

یزد - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد گفت: صحنه سازی یک عده از افراد فرصت طلب برای تعدی به بیش از 20هکتار زمین دولتی از طریق سامانه سجام گزارش شد و بلافاصله از این زمین خواری جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش دوشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، محمدحسین رحیمی زاده افزود: یکی از سامانه های طراحی شده در معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی ) است که برای پیشگیری از وقوع جرائم و حضور به موقع با کسب اطلاعات مردمی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در طرح دیده بان پیشگیری، اشخاصی به صورت داوطلب بعد از گزینش، به عنوان گزارش دهنده ای که هویت وی محفوظ است اطلاعات خود را راجع به برخی از مسائل به صورت مستند در سامانه ثبت می نمایند تا در زمان مناسب که امکان جلوگیری از وقوع جرم یا ادامه ارتکاب وجود داشته باشد فرایند ارجاع به مقامات مسئول به صورت سیستمی انجام گیرد.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادگستري زمين خواري يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص وقوع بارش‌های رگباری با حجم بالا همچنین بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و وقوع آبگرفتگی و سیلاب در نواحی مختلف استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
طبق هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه در حال گسترش و فعال در استان از بعدازظهر  چهارشنبه به تدریج تقویت خواهد شد.
بر اساس این هشدار این سامانه از اوایل وقت پنجشنبه تا عصر جمعه جاری به علت وقوع بارش‌های رگباری با حجم بالا همراه با رعدوبرق در برخی از نواحی صاعقه همچنین بارش تگرگ توام با وزش باد شدید باعث وقوع آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب در نواحی مختلف استان خواهد شد.
آمادگی کمیته‌ها و دستگاه‌های بحران مدار استان، خودداری از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های استان همچنین عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی، اعمال ممنوعیت ورود به مناطق ییلاقی و گردشگری استان طی فعالیت سامانه از توصیه‌های این هشدار هواشناسی است.

دیگر خبرها

  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • بازدید رئیس رسانه ملی از طرح سامانه گرمسیری مهران
  • برای کاهش تخلفات شهری باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا