Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین‌العابدین گفت:جشنواره جام جم تلنگری برای تقویت برنامه سازی است و باعث رشد و تعالی برنامه‌ها می‌شود.به گزارش بلاغ،مجید زین‌العابدین دبیر کمیسیون تخصصی برنامه‌های ترکیبی جشنواره تلویزیونی جام‌جم درباره آثار و جزئیات این کمیسیون گفت: ۶۸ اثر ترکیبی از ۱۴ شبکه سیما به کمیسیون رسیده که هر شبکه حدود پنج اثر را به انتخاب خودشان ارسال کرده‌اند و به اعتقاد من کمیسیون برنامه‌های ترکیبی یکی از پرچالش‌ترین و گسترده‌ترین کمیسیون‌های پنجمین جشنواره جام‌جم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزیابی کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره بیان کرد: داوری‌ها از روز گذشته آغاز شده و با شناختی که از برنامه‌های ترکیبی و سیما دارم این آثار در موضوعات مختلف و حوزه‌های متنوعی به دست ما رسیده است. خوشبختانه برنامه اجتماعی، خانواده‌محور، سلامت‌محور، کودک و نوجوان، معارفی، علمی و ورزشی انواعی از برنامه‌سازی تلویزیونی هستند که مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته‌اند.

زین‌العابدین با بیان اینکه این تنوع در برنامه‌سازی، قدری کار داوری را سخت‌تر کرده و نیازمند دقت‌نظر بالاتری است، گفت: این‌ موارد نکاتی است که اعتقاد دارم چالش‌های این کمیسیون به مراتب بالاتر از کمیسیون‌های دیگر جشنواره است. برای رویه بهتر قضاوت‌ها، جلسات مختلفی تنظیم شده که داوران حضور پیدا می‌کنند و به صورت شورایی درباره نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها تصمیم گرفته می‌شود. پیش‌بینی ما این است تا اوایل بهمن‌ماه ارزیابی‌های کمیسیون را در اختیار دبیرخانه مرکزی جشنواره قرار دهیم و طبق زمان‌بندی، بقیه مراحل جشنواره انجام شود.

وی در خصوص ضرورت برگزاری جشنواره جام‌جم تصریح کرد: داوری جشنواره باعث می‌شود فارغ از عکس‌العمل مخاطب، برنامه‌سازی را با وجوه حرفه‌ای ارزیابی کنیم و نقاط قوت برنامه‌های ترکیبی را تشویق و نقاط ضعف را به برنامه‌سازان یادآوری کنیم.

زین‌العابدین جشنواره جام جم را یک تلنگر برای تقویت برنامه سازی دانست و افزود: این جشنواره باعث رشد و تعالی برنامه‌ها می‌شود. کسانی که از نظر حرفه‌ای کارشان را دقیق انجام دادند، تشویق خواهند شد و نقاط ضعف بقیه آثار بررسی می‌شود تا در آینده به امتیازات بالایی در برنامه‌سازی دست پیدا کنند.

دبیر کمیسیون تخصصی برنامه‌های ترکیبی گفت: جشنواره جام جم فارغ از نظر مخاطب، شاخص‌های حرفه‌ای برنامه‌سازی را می‌سنجد و جایگاه و شرایط برنامه‌سازی تلویزیون را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.در این جا به وجوهی تأکید می‌شود که معمولاً کمتر توجه شده است به گونه‌ای که بخش‌های مختلف از جمله آیتم، گرافیک برنامه‌ها و ترکیب‌بندی برنامه‌ها سنجیده می‌شود. با کشف گرافیک‌سازان، آیتم‌سازان و تیتراژ خوب از دل برنامه‌ها،نقاط برتر و استعداد‌های برنامه‌سازی سیما معرفی می‌شوند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه

سخنگوی شورای نگهبان درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم، اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبق مفاد این مصوبه نیز قانون برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود، اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: حکم برنامه هفتم در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و ظرف سه سال بازنشستگان باید ۹۰ درصد از حقوق شاغلین را دریافت کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ این کمیسیون ۷۰ همت برای تامین اعتبارات همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی کرد.

رحیم زارع در گفتگو با خانه ملت، در تشریح جزییات جلسه عصر (یکشنبه ۱۷ دی ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: کمیسیون در جلسه عصر امروز خود تبصره ۶ لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی گفت: در بند (س) تبصره ۶ لایحه بودجه به موضوع افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده اشاره شده بود و مباحث زیادی در این رابطه در کمیسیون صورت گرفت مطرح شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نهایتاً کمیسیون تلفیق با افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کرد؛ از این رو ۷۰ همت از محل فوق و سایر منابع بودجه ای، برای تامین اعتبارات همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی شد.

در لایحه دولت آمده بود؛ «درسال ۱۴۰۳ نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده ۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ به میزان یک واحد درصد افزایش می‌یابد. متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در سقف منابع حاصل از این بند انجام می‌شود.».

زارع ادامه داد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که مالیات واردات خودروی آمبولانس با حقوق ورودی و عوارض گمرکی با نرخ صفر محاسبه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین کمیسیون در مصوبه دیگری، ۲۸ همت برای مباحث فرهنگی اعم از جوانی جمعیت و توانمند سازی بانوان منابع پیش بینی کرد. همچنین مصوب شد که زمین‌های فاقد اعیانی که ارزش آنها بیش از ۳۵ میلیارد تومان است، نسبت به مازاد آن دو در هزار مالیات اخذ شود.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون درباره ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: در این بخش کمیسیون مصوب کرد که ۲۰درصد از منابع حاصله از این بخش برای اشتغال و ازدواج جوانان، ۸۵ درصد باقی مانده در اختیار وزارت ورزش و ۱۵ درصد هم در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

 

tags # بازنشستگان ، افزایش حقوق سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند