Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:54:28 GMT

سلطان ترامادول هم در‌چنگ قانون گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۰۴۰

سلطان ترامادول هم در‌چنگ قانون گرفتار شد

حوادث رکنا:مرد 46 ساله معروف به «سلطان ترامادول» که سر شاخه اصلی شبکه گسترده توزیع داروهای مخدردار و خارجی است، در حالی با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه حر ناحیه مقاومت مشهد در چنگ قانون گرفتار شد که بررسی های مقدماتی از ارتباط وسیع وی با شبکه توزیع دارو در کشور حکایت دارد.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه خراسان با بیان این خبر گفت: از حدود دو ماه قبل نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد در پی رصدهای اطلاعاتی درباره عوامل اخلال در شبکه دارویی و توزیع کنندگان داروهای غیرمجاز در عطاری ها به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد فردی به نام «ع-چ» که در میان عطاری ها و فروشندگان داروهای غیرمجاز به «سلطان ترامادول» معروف است، نقش اصلی را در توزیع داروهای دست ساز، مخدردار و دیگر داروهای غیرمجاز و قاچاق خارجی ایفا می کند و هدایت شبکه گسترده توزیع و تولید غیربهداشتی این گونه داروها را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین قاضی سیدجواد حسینی افزود: در نهایت فعالیت های اطلاعاتی به نتیجه رسید و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محل ساخت و تولید داروها را در یک منزل دو طبقه اجاره ای در خیابان ایرج مشهد شناسایی کردند. سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه ای که این ماجرا داشت، «قاضی محمدرضا دشتبان» (قاضی شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) رسیدگی به این پرونده را عهده دار شد و بدین ترتیب با صدور دستورات خاص در ساعات مختلف شبانه روز، عملیات نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد وارد مرحله جدیدی شد چرا که اطلاعات اولیه از فعالیت گسترده اعضای این شبکه حکایت داشت بنابراین نیروهای سپاه پس از چند روز محاصره غیرمحسوس این منزل مسکونی در نهایت ساعت 19 بیستم دی وارد عملیات شدند و با دستگیری یکی از سرکردگان این شبکه که در حال ساخت و تولید داروهای دست ساز بود به بازرسی این مخفیگاه پرداختند. قاضی حسینی با اشاره به کشف 300 کیلوگرم پودر ساخت داروهای غیرمجاز بدن سازی، چاقی و لاغری به همراه دو هزار قرص ناشناخته و 11 هزار و 500 قرص ترامادول افزود: نیروهای اطلاعات سپاه همچنین در این بازرسی چند هزار قوطی با مارک و برچسب داروهای تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه دو ترازوی دیجیتالی را در حالی کشف کردند که مقادیرزیادی وجه نقد نیز به دست آمد. این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات که با راهنمایی ها و دستورات قاضی دشتبان همراه بود، نیروهای سپاه با شگردهای اطلاعاتی و بازجویی های تخصصی به انبار بزرگی در یک باغ ویلا در منطقه جاده کلات مشهد رسیدند که بررسی های نامحسوس نشان می داد به مرکز نگهداری و ذخیره داروهای مخدردار و غیرمجاز تبدیل شده است به همین دلیل، این مکان نیز در یک عملیات هماهنگ و گسترده مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت 21 لیتر شربت متادون، 4.5 لیتر شربت تریاک، دو هزار و 300 قرص متادون، 13 هزار نوع ترامادول و سه هزار قرص متفرقه ناشناس و قاچاق خارجی به همراه چهار میلیون و 600 هزار تومان وجه نقد کشف شد. وی با بیان این که سرشاخه اصلی این شبکه که به «سلطان ترامادول» معروف است نیز در این باغ ویلا به دام افتاد، خاطرنشان کرد: اسناد و مدارک به دست آمده و برخی صورت حساب ها نشان می دهد که «ع-چ» چندین هزار نوع قرص مخدردار را بین عطاری ها توزیع کرده است که ریشه یابی این پرونده حساس همچنان با نظارت مستقیم و دستورات ویژه قاضی شعبه 409 مشهد ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

سیدخلیل سجادپور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد اسامی و عکس های کامل شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707+ عکس فیلم دیده نشده از ورود بوئینگ ۷۰۷ به داخل خانه ویلایی فردیس کرج اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم 2 سال زندان و 74 ضربه شلاق برای عضو شورای شهر سیاهکل کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو راننده پراید با پلاک بی ام و . BMW وارد طرح ترافیک می شد ! اولین فیلم از حادثه سقوط هواپیما در کرج +تصاویر راز قتل خانم معلم بعد از 26 سال تایید شد / دی جی فریز او را به طرز وحشیانه ای کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: روزنامه قاچاق قاضی منزل چاقی لاغری اخبار حوادث قانون مشهد اطلاعاتی گرفتار ماه تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم سقوط هواپیما زن اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، احمد الخلیلی مفتی سلطان نشین عمان به موضع گیری درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا و اروپا به جنگ غزه پرداخت.

وی بیان کرد: ما از انتفاضه دانشجویان و استادان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت کشتار جمعی مقامات اشغالگر در غزه تمجید می‌کنیم.

مفتی سلطان نشین عمان در ادامه تاکید کرد: امیدواریم که این اعتراضات به همه دانشگاه‌ها کشیده شود.

وی افزود: این عبرتی است برای کسانی که راه سازش در پیش گرفتند و به سمت عادی سازی با دشمن صهیونیست شتافتند.

کد خبر 6090326

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر