Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:57:26 GMT

مچ زنم را با مرد غریبه در خانه گرفتم !

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۰۷۵

رکنا: مردی 35 ساله که به اتهام قتل معشوقه همسرش دستگیر شده بود، به 30 سال زندان محکوم شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در لندن به اتهام قتل Murder عمد محاکمه شد.

طبق گزارش پلیس که در دادگاه خوانده شد، قربانی با یک زن متاهل در ارتباط بود و زمانی که همسر زن خیانت Cheat کار متوجه ارتباط آن ها در خانه می شود با تبر به سمتشان حمله می کند و معشوقه زن را به قتل می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم زمانی که متوجه می شود همسرش با مرد دیگری در خانه است بدون توجه به موقعیتش مرد جوان را به طرز بی رحمانه ای به قتل می رساند.

متهم در بازجویی ها گفت: من و همسرم مدت ها باهم ارتباط سردی نداشتیم و دچار یک نوع سردی و طلاق عاطفی شده بودیم به همین علت تصمیم گرفتیم که علایق شخصی مان را دنبال کنیم.

وی در ادامه افزود: من بعد از مدتی متوجه شدم همسرم با فرد دیگری در ارتباط است به همین علت با تعقیب و گریز پس از چندماه توانستم مچ او را با مرد غریبه در خانه بگیرم.

 قاضی دادگاه این متهم را که بدون قرار وثیقه در زندان نگه داشته بود، پس از محاکمه به 30 سال زندان محکوم کرد.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد اسامی و عکس های کامل شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707+ عکس فیلم دیده نشده از ورود بوئینگ ۷۰۷ به داخل خانه ویلایی فردیس کرج اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم 2 سال زندان و 74 ضربه شلاق برای عضو شورای شهر سیاهکل کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو راز قتل خانم معلم بعد از 26 سال تایید شد / دی جی فریز او را به طرز وحشیانه ای کشت اولین فیلم از حادثه سقوط هواپیما در کرج +تصاویر راننده پراید با پلاک بی ام و . BMW وارد طرح ترافیک می شد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder خیانت Cheat اخبار حوادث مرد دستگیر اتهام قتل همسرش همسرم تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم سقوط هواپیما زن اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • واسه نونه... واسه نونه!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان، دو همسایه ای که در تجارت غریبه بودند + جدول
  • نقشه تجاری ایران و پاکستان؛ دو همسایه ای که در تجارت غریبه هستند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد