Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کمال جوانمرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: مهم ترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان، هیات علمی و کارکنان مجموعه هستند. نسبت به باشگاه های دیگر به سرمایه های اجتماعی نسبت به سرمایه های اقتصادی توجه داریم. بودجه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته کم تر شده است و باشگاه های دیگر بودجه بالاتری نسبت به ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم این است که ما پتانسیل، زیر ساخت، نرم افزار و سخت افزار های خوبی در اختیار داریم که باشگاه های دیگر از آنها برخوردار نیستند که این امکانات نقطه و نکات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی است. از طرفی در دانشگاه آزاد باید حداقل هزینه ها را درنظر بگیریم چرا که این بودجه از عرق جبین خانواده ها است و پول دانشگاه آزاد اسلامی پول با ارزشی است و در همین اساس تمام تلاشمان را می کنیم تا این پول را در ورزش با حساب و کتاب خرج کنیم. ریال به ریال این پول را با حساب و کتاب هزینه می کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اظهارات رسول مظفری بازیکن سال گذشته تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی مبنی براینکه وی تا کنون پولی دریافت نکرده است گفت: این موضوع را تکذیب می کنم و بخش زیادی از قرار داد این بازیکن را پرداخت کرده ایم. 120 میلیون تومان قرارداد این بازیکن بوده وطبق قرارداد به تعهداتمان عمل کرده ایم. مظفری پول هایی را دریافت کرده و زیر قرارداد را امضا کرده است و در قرارداد ذکر شده که باشگاه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تا 30 درصد مجاز است اعضای تیم را جریمه کند اما ما میزان جریمه را برای بازیکنان با توجه به نتایجی که مورد قبول نبود به 10 درصد کاهش دادیم و اعضای کادر فنی را 30 درصد جریمه کردیم.

دکتر جوانمرد اظهار داشت: برای تشکیل تیم شمشیربازی پالس مثبتی از فدراسیون نداشتیم و کسی برای تشکیل تیم پیش قدم نشد و به همین خاطر نتوانستیم تیم را حفظ کنیم. حواشی در سال گذشته وجود داشت و از زمانی که در باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتم مشغول ساماندهی این حواشی بودم. برای ادامه تیمداری در لیگ برتر حتی یک نفر هم به باشگاه مراجعه نکرد و با توجه به وضعیت مالی با فدراسیون های که تعامل کردیم 16 تیم تشکیل دادیم.

وی تصریح کرد: ما خودمان هم برای تشکیل تیم شمشیربازی تمایل داشتیم و حتی استان یزد هم برای تشکیل تیم شمشیربازی پیش قدم شد اما مجددا فدراسیون هیچ نظری نداد و مراجعه کننده ای نداشتیم. اگر قرارباشد ما به دنبالشان برویم باید پول داشته باشیم اما زمانی که بودجه نداریم باید تعامل وجود داشته باشد.

دکتر جوانمرد عنوان کرد: با توجه به نگاه ویژه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به ورزش هیچ چیز غیر ممکن نیست و باید بستر فراهم شود. در بحث ورزش که در حال حاضر 50 فدراسیون وجود دارد به شرط تعامل دو طرفه حاضریم وارد شویم. دانشگاه آزاد امروزه باعث بالا رفتن اعتبار لیگ های ورزشی می شود و یک برند است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد برگزاری لیگ فرهیختگان تاکیید کرد: هدف ما از برگزاری این لیگ ها ارتقا سطح نشاط و شادابی ،کشف استعدادهای واستفاده بهینه از ورزشکاران دانشجو به عنوان سرمایه های اجتماعی به منظور تشکیل تیمهای لیگ برتر و شرکت در این رویدادهای ورزشی است.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی مدیر کل تربیت بدنی دکتر جوانمرد بسکتبال شمشیربازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مدیر کل تربیت بدنی دکتر جوانمرد بسکتبال شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها، مراسمی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار گیلان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از فرمانداران و شهرداران و مسئولان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته شورا‌ها گفت: تأسیس شورا‌های اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

مجتبی ملکی چوبری همچنین افزود: مردم از منتخبین خود در شورا‌ها انتظار دارند که حقوق آنان را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند چرا که همیشه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اسلامی نه به عنوان یک تاکتیک سیاسی، بلکه به عنوان یک اصل مهم غیرقابل چشم پوشی است.

وی متذکر شد: به این وسیله روز ملی شورا‌های اسلامی را به تمام اعضای محترم شورا‌های شهر و روستا بویژه شهرستان رشت که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در رفع مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟