Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در نشست مشترک مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و روسای هیأت مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز شهر و شهرستانهای تهران با استاندار تهران گفت: نخستین خیر مدرسه ساز در کشور، امام خمینی(ره) بود که پس از کمک در این راه ارزشمند جمله‌ای زیبا با این مضمون فرمودند که «همه کشور باید مدرسه شود»؛ لذا این پیام فراگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظی با بیان اینکه هسته مرکزی جامعه خیرین مدرسه‌ساز در کنار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) شکل گرفت گفت: در سال نخست 16 میلیارد تومان و در سال‌های بعد به ترتیب 40، 80 و 132 میلیارد تومان تعهد شد و در سال 1388 که اعتبارات دولت در حوزه ساخت فضاهای آموزشی 386 میلیارد تومان بود، خیرین 740 میلیارد تومان تعهد داشتند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اضافه کرد: اکنون 37 درصد و به تعبیری 50 درصد مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است و 650 هزار خیر در داخل و یک هزار خیر مدرسه ساز در خارج از کشور وجود دارد.

حافظی با بیان اینکه استان تهران به لحاظ فضاهای آموزشی از محروم‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر یک زلزله 8 ریشتری در تهران رخ دهد، جان دانش‌آموزان در خطر خواهد افتاد و اگر مدارس امن احداث شود، حتی مردم نیز در شرایط بحران می‌توانند از آنها استفاده کنند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تأکید کرد: برای ایمن سازی مدارس کشور به اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به کمپین کلاس گرم مدرسه امن، گفت: در مدت زمان کوتاهی که این کمپین در کشور راه‌اندازی شده است و تبلیغات خیلی زیادی هم روی آن صورت نگرفته است، مبالغی از سوی مردم برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس جمع‌آوری شده است و امیدوارم خیلی زود تمام بخاری‌های غیر ایمن مدارس برچیده شود.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ایمن‌ سازی مدارس کشور فضاهای آموزشی محمدرضا حافظی نیاز به 40 هزار میلیارد تومان اعتبار استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس همه کشور باید مدرسه شود

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایمن سازی مدارس کشور فضاهای آموزشی نیاز به 40 هزار میلیارد تومان اعتبار استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه