Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عراق و اقلیم کردستان از سوی رسانه های کردی مورد توجه قرار گرفته است.

به موازات پوشش اخبار این سفر، مسئولین اقتصادی اقلیم کردستان نیز به اظهارنظر در خصوص اهداف و برنامه های آن پرداخته اند.

سیروان محمد رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه اعلام کرده است نشست هیئت ایرانی با تجار و فعالان اقتصادی عراقی فردا سه شنبه در این شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، اتاق های بازرگانی اربیل، سلیمانیه، دهوک، الانبار، موصل و کرکوک شرکت خواهند داشت.

وی همچنین اعلام کرده است که مسائل و موانع پیش روی توسعه روابط اقتصادی اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در قالب یادداشت رسمی به وزیر امور خارجه این کشور ارائه خواهد شد.

عبدالله آکره ای مدیرکل روابط ایران حکومت اقلیم کردستان نیز در واکنش به این سفر گفته است برگزاری نشست اقتصادی سلیمانیه به پیشنهاد ایرانی ها و گامی در راستای توسعه روابط اقتصادی با اقلیم است.

وی اعلام کرده است با توجه به تسهیلاتی که ایرانی ها برای تجار و فعالان اقتصادی اقلیم کردستان در نظر خواهند گرفت پیش بینی می شود که علاوه بر افزایش مبادلات تجاری، قیمت کالاها و محصولات ایرانی در اقلیم نیز کاهش پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران عراق رسانه پوشش کردستان عراق جمهوری اسلامی وزیر امور خارجه ایران جمهوری اسلامی ایران رسانه عراق کردستان عراق وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی